Konu
Arabamı Satıyorum
16-09-2008, 00:46:19
#37
Mist
Mstyy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
gel la benim arabayla takas yapalim
yok saol senin araba çok dandik
206 ya binilirmi parçası pahalı çok yakıyo hem en fazla 190 görüyomuş senin araba çıx binilmez