Mstyy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gel la benim arabayla takas yapalim

yok saol senin araba çok dandik 206 ya binilirmi parçası pahalı çok yakıyo hem en fazla 190 görüyomuş senin araba çıx binilmez