Arabamı Satıyorum
42
●4.689
- 15-09-2008, 16:55:09boşverin lada samarayı
onun arkadaki sticker ına hastayım "İşte Lada Samara" daha o araba alınırmı 
ayrıca birazcık YTL lazım olduğundan dolayı satıyorum yoksa neden satıyım durduk yere
bana lazım olan nakit ve konuda belirttiklerim dışında seçenekler sunamıyorum malesef. - 15-09-2008, 20:08:27walla abi arabana baktım şöyle de plakayı sorgulatayım dedim Trafik Sorgu bu adresten
Hak Mahrumiyeti Makam/Kurum Tarih
HACİZLİ(H) KARTAL 4.İCRA MÜD. 28.05.2008
şöle bişey çıktı karşıma bu nedir? - 15-09-2008, 23:09:57bende baktım acıklaması varmı acaba ?systurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-09-2008, 00:35:45alırken büyük bir bölümünü peşin vermiştim 3 ay 1680 lira seneti vardı, son seneti 30 ağustos daydı yani 3 tane senet olduğundan dolayı araba rehin olur
rehin durumunu henüz kaldırmadık param olmadığından son senetin 900 lirasını ödeyemedim henüz fakat satarken arabaya temiz kağıdı alınacağından dolayı 900 lira borcumu ödeyip vericem tabiki
taksit kredi vs ile alınan araçlar borcu bitene kadar rehin tutulur, bilginize, 3 ay geçmeden satışı olmazdı yani benim günüm doldu ufak miktar borcum var satılıcak olursa tabi onu verip temize alıp satılacaktır.
