• 12-09-2008, 01:16:01
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2006 yılında bende de bu aracın aynısından vardı güzel ve sağlam bir araçtır ama parçası biraz tuzludur teybini görünce gülesim geldi neden dersen bende araca son sistem tesisat yaptırmıştım ama cd çalmadığından ne kadar servis gezsemde teyb bölgesine çıta uyduramadığımızdan bizde teybi şoför tarafında bi yere iliştirmiştik. yanlız çok seri bir araçtır. uzun yolda ve kalkışlarda çok seri alın seat cup a katılın ) hayırlı satışlar
  • 12-09-2008, 03:05:12
    #20
    kahraman senin paralar burada yatıyor bak

    hayırlı satışlar bizde araba almayı düşünüyoruz ama Google adsense ile
  • 12-09-2008, 15:55:18
    #21
    saolun yorumlar için arkadaşlar henüz paralı biri çıkmadı ads geliride kabul edilir farketmez para olsun yetersi € $ YTL Altın herşey olur belirttiğim gibi 5000ytl yi geçmeyecek durumda sitelerinizide ekleyebilirsiniz.
  • 12-09-2008, 16:04:14
    #22
    güzel araba hayırlı satışlar bende araba arıyorum
  • 12-09-2008, 17:27:09
    #23
    Turkchat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel araba hayırlı satışlar bende araba arıyorum
    saol dostum.
  • 12-09-2008, 18:00:45
    #24
    Üyeliği durduruldu
    hayırlı satışlar dılerım
  • 12-09-2008, 22:12:33
    #25
    sou1985 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı satışlar dılerım
    saol teşekkür ederim.
  • 13-09-2008, 14:23:32
    #26
    Bu fiyata temiz araba bence iyi paramız yokki alalım
  • 13-09-2008, 14:36:20
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Yerinde Olsam Gündüz Çekilmiş Resimleri Koyardim