2006 yılında bende de bu aracın aynısından vardı güzel ve sağlam bir araçtır ama parçası biraz tuzludur teybini görünce gülesim geldi neden dersen bende araca son sistem tesisat yaptırmıştım ama cd çalmadığından ne kadar servis gezsemde teyb bölgesine çıta uyduramadığımızdan

bizde teybi şoför tarafında bi yere iliştirmiştik.

yanlız çok seri bir araçtır. uzun yolda ve kalkışlarda çok seri alın seat cup a katılın

) hayırlı satışlar