alırken büyük bir bölümünü peşin vermiştim 3 ay 1680 lira seneti vardı, son seneti 30 ağustos daydı yani 3 tane senet olduğundan dolayı araba rehin olur

rehin durumunu henüz kaldırmadık param olmadığından son senetin 900 lirasını ödeyemedim henüz fakat satarken arabaya temiz kağıdı alınacağından dolayı 900 lira borcumu ödeyip vericem tabiki

taksit kredi vs ile alınan araçlar borcu bitene kadar rehin tutulur, bilginize, 3 ay geçmeden satışı olmazdı yani benim günüm doldu ufak miktar borcum var satılıcak olursa tabi onu verip temize alıp satılacaktır.