Konu
Arabamı Satıyorum
16-09-2008, 00:57:14
#38
Mstyy
TrCafem adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yok saol senin araba çok dandik
206 ya binilirmi parçası pahalı çok yakıyo hem en fazla 190 görüyomuş senin araba çıx binilmez
pok 190 sadece 190 a kadar bastim dedim sana. gel istersen yavru havada karada kapişirik
hem sitelerine hemde anahtarina