TrCafem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok saol senin araba çok dandik 206 ya binilirmi parçası pahalı çok yakıyo hem en fazla 190 görüyomuş senin araba çıx binilmez
pok 190 sadece 190 a kadar bastim dedim sana. gel istersen yavru havada karada kapişirik hem sitelerine hemde anahtarina