• 10-06-2016, 14:02:17
    #10
    Macbook ucuzsa kap hemen
  • 10-06-2016, 16:48:41
    #11
    Blackboycan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Macbook ucuzsa kap hemen
    o iş biraz sıkıntı hocam
  • 10-06-2016, 16:54:34
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Bende alibaba ve aliexpress üzerinden alıyorum gayet makul fiyata geliyor. Tablet aldım türkiye de 2800₺ ye satıyorlar aynısını birde inceledim ikisini birden ben 480₺ ye aldım fark yok. Herşey normal zaten yapım yeri de China yazıyordu. Cidden bu insanlar bizleri keklemeye başladı diyorum artık. Orjinal Iphone alacağım şimdi 560₺ ye 3 tane var adamda kontrol etmem gerekli dedim tüm herşeyini gönderecek eğer gerçekten orjinal ise 3 ünü de alırım. Paketleri bile herşeyi orjinal görünüyor ama ne bilelim China olunca çok farklı yorumlar var fakat yorumlara bakmıyorum bile.
  • 10-06-2016, 23:46:53
    #13
    EticaretvAds adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende alibaba ve aliexpress üzerinden alıyorum gayet makul fiyata geliyor. Tablet aldım türkiye de 2800₺ ye satıyorlar aynısını birde inceledim ikisini birden ben 480₺ ye aldım fark yok. Herşey normal zaten yapım yeri de China yazıyordu. Cidden bu insanlar bizleri keklemeye başladı diyorum artık. Orjinal Iphone alacağım şimdi 560₺ ye 3 tane var adamda kontrol etmem gerekli dedim tüm herşeyini gönderecek eğer gerçekten orjinal ise 3 ünü de alırım. Paketleri bile herşeyi orjinal görünüyor ama ne bilelim China olunca çok farklı yorumlar var fakat yorumlara bakmıyorum bile.
    hocam telefon gümrüğe takılıyor diye biliyorum Üründen memnun iseniz, link verebilir misiniz ?

    Tavsiye olarak ise, elektronik sarf malzemeleri çok çabuk tükenir ve gümrüğe de takılmaz. HDMI kablosudur, cep telefonu usb kablolarıdır özellikle 2-3 metre olanlar gerçekten iyi satılıyor. Yani bu tarz asıl cihaz ürün değil de yan malzemeleri iyi satılıyor. Benim görüşüm bu yönde
  • 11-06-2016, 09:18:49
    #14
    EticaretvAds adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende alibaba ve aliexpress üzerinden alıyorum gayet makul fiyata geliyor. Tablet aldım türkiye de 2800₺ ye satıyorlar aynısını birde inceledim ikisini birden ben 480₺ ye aldım fark yok. Herşey normal zaten yapım yeri de China yazıyordu. Cidden bu insanlar bizleri keklemeye başladı diyorum artık. Orjinal Iphone alacağım şimdi 560₺ ye 3 tane var adamda kontrol etmem gerekli dedim tüm herşeyini gönderecek eğer gerçekten orjinal ise 3 ünü de alırım. Paketleri bile herşeyi orjinal görünüyor ama ne bilelim China olunca çok farklı yorumlar var fakat yorumlara bakmıyorum bile.
    Çin ucuz bir pazar olduğu büyük firmalarda orada kendi standartlarında üretimler yaptırıyor. Elbette çok dolandırıcısı var dandik ürünü orjinal diye satanı var ama iyi bir araştırmayla bulunabiliyor. Ayrıca bende katılıyorum hocam bizi kekledikleri düşüncene. Geçenler de bir tane ürün araştırdım fiyatı 11$ ama ama TR'de 459 tl en düşük. Bu vicdansızlıktır ya ticaret değil.


    Wiplex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam telefon gümrüğe takılıyor diye biliyorum Üründen memnun iseniz, link verebilir misiniz ?

    Tavsiye olarak ise, elektronik sarf malzemeleri çok çabuk tükenir ve gümrüğe de takılmaz. HDMI kablosudur, cep telefonu usb kablolarıdır özellikle 2-3 metre olanlar gerçekten iyi satılıyor. Yani bu tarz asıl cihaz ürün değil de yan malzemeleri iyi satılıyor. Benim görüşüm bu yönde
    Teşekkür ederim hocam görüşünü paylaştığın için. Evet hızlı gidiyor ama satış ortamı da önemli o yüzden daha pahallı ürünleri tercih etmek istiyorum. Aksesuar ürünlerini yüklü miktarda alıp satmak kar getirir diye düşünüyorum hocam yanlış mıyım ?
  • 12-06-2016, 01:14:48
    #15
    Chevat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim hocam görüşünü paylaştığın için. Evet hızlı gidiyor ama satış ortamı da önemli o yüzden daha pahallı ürünleri tercih etmek istiyorum. Aksesuar ürünlerini yüklü miktarda alıp satmak kar getirir diye düşünüyorum hocam yanlış mıyım ?
    Hocam, pahalı bir şey getirirseniz eğer, çoğu ürün gümrüğe takılacaktır. Üst limitsiz, 3-4 üründen fazlası ticari olarak düşünülüyor, ayrıca 75$ üstü de direkt gümrük işlemine tabii oluyor. Artık maliye herkesin tepesine biniyor. gg, sahibinden vb.. siteler biz alan sağlayıcısız, kimin ne satışı yapmış olduğu bizi bağlamaz diyor. Ama alan sağlayıcısı olduğu için de verdiğiniz ilan 5 yıl saklanıyor. Banka hesabınızdaki aşırı sirkülasyonlar, maliyenin sniffer yazılımına düşüyor. Hesabınıza gelen; 4 kez yapılmış 2 gün içindeki 50 TL lik havaleniz, dikkat çekmeyebilir. Fakat 11 kez yapılmış 3 gün içindeki 100 TL lik havaleleriniz çok dikkat çeker. Aynı şekilde kargoyu da düşünebilirsiniz. Bunları da hesaba katarak ürün getirmenin ne denli zor ve problemli olduğuna umarım dikkat çekebilmişimdir.
  • 12-06-2016, 11:06:37
    #16
    Wiplex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam, pahalı bir şey getirirseniz eğer, çoğu ürün gümrüğe takılacaktır. Üst limitsiz, 3-4 üründen fazlası ticari olarak düşünülüyor, ayrıca 75$ üstü de direkt gümrük işlemine tabii oluyor. Artık maliye herkesin tepesine biniyor. gg, sahibinden vb.. siteler biz alan sağlayıcısız, kimin ne satışı yapmış olduğu bizi bağlamaz diyor. Ama alan sağlayıcısı olduğu için de verdiğiniz ilan 5 yıl saklanıyor. Banka hesabınızdaki aşırı sirkülasyonlar, maliyenin sniffer yazılımına düşüyor. Hesabınıza gelen; 4 kez yapılmış 2 gün içindeki 50 TL lik havaleniz, dikkat çekmeyebilir. Fakat 11 kez yapılmış 3 gün içindeki 100 TL lik havaleleriniz çok dikkat çeker. Aynı şekilde kargoyu da düşünebilirsiniz. Bunları da hesaba katarak ürün getirmenin ne denli zor ve problemli olduğuna umarım dikkat çekebilmişimdir.
    Bir pakette 7 farklı urune kadar getirttim sıkıntı olmadı ama olmayacağı anlamına gelmez tabi. Hem bizi yasadisiliga yönlendiriyorlar hem de yapınca neden yaptın diyorlar. Arkadaş senin yüzünden 2 kuruşluk şeyi 10kurusa alıyoruz. Aldığın vergiler yönlendiriyor bizi buna. Desek te yemezler sanırım. Zaten ben dibe batmisim gerisini çok dusunmuyorum. Bilgiler için teşekkür ederim ustad.
  • 12-06-2016, 13:20:45
    #17
    Ben de bi süredir ufak tefek şeyler getiriyorum, harika olmasa da satış oluyor ama benim getirdiğim ürünler akıllı TV gibi pahalı şeyler değil, ufak 1-10$ aralığında şeyler...
    Para kazanma amacıyla da yapmıyorum açıkçası, keyifli oluyor al sat...
    Alibaba'yı denemedim hiç, expressten alıyorum...
    30 adet aynı üründen aldığım oldu ama ufak ve hafif ürün... Bi büyük sarı zarfa sığacak şekilde, sorunsuz geldi...
    6 adet cüzdan aynı pakette geldi...
    İsme ya da TC kimlik noya yönelik bi kayıt tutulduğunu düşünmüyorum... Sanırım o anki memurun keyfine bağlı...
  • 12-06-2016, 13:59:12
    #18
    EticaretvAds adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende alibaba ve aliexpress üzerinden alıyorum gayet makul fiyata geliyor. Tablet aldım türkiye de 2800₺ ye satıyorlar aynısını birde inceledim ikisini birden ben 480₺ ye aldım fark yok. Herşey normal zaten yapım yeri de China yazıyordu. Cidden bu insanlar bizleri keklemeye başladı diyorum artık. Orjinal Iphone alacağım şimdi 560₺ ye 3 tane var adamda kontrol etmem gerekli dedim tüm herşeyini gönderecek eğer gerçekten orjinal ise 3 ünü de alırım. Paketleri bile herşeyi orjinal görünüyor ama ne bilelim China olunca çok farklı yorumlar var fakat yorumlara bakmıyorum bile.
    bu ürünleri çok özel değilse bana pm atabilir misiniz linki ile bende almak istiyorum bir tablet