Bende alibaba ve aliexpress üzerinden alıyorum gayet makul fiyata geliyor. Tablet aldım türkiye de 2800₺ ye satıyorlar aynısını birde inceledim ikisini birden ben 480₺ ye aldım fark yok. Herşey normal zaten yapım yeri de China yazıyordu. Cidden bu insanlar bizleri keklemeye başladı diyorum artık. Orjinal Iphone alacağım şimdi 560₺ ye 3 tane var adamda kontrol etmem gerekli dedim tüm herşeyini gönderecek eğer gerçekten orjinal ise 3 ünü de alırım. Paketleri bile herşeyi orjinal görünüyor ama ne bilelim China olunca çok farklı yorumlar var fakat yorumlara bakmıyorum bile.