Hocam, pahalı bir şey getirirseniz eğer, çoğu ürün gümrüğe takılacaktır. Üst limitsiz, 3-4 üründen fazlası ticari olarak düşünülüyor, ayrıca 75$ üstü de direkt gümrük işlemine tabii oluyor. Artık maliye herkesin tepesine biniyor. gg, sahibinden vb.. siteler biz alan sağlayıcısız, kimin ne satışı yapmış olduğu bizi bağlamaz diyor. Ama alan sağlayıcısı olduğu için de verdiğiniz ilan 5 yıl saklanıyor. Banka hesabınızdaki aşırı sirkülasyonlar, maliyenin sniffer yazılımına düşüyor. Hesabınıza gelen; 4 kez yapılmış 2 gün içindeki 50 TL lik havaleniz, dikkat çekmeyebilir. Fakat 11 kez yapılmış 3 gün içindeki 100 TL lik havaleleriniz çok dikkat çeker. Aynı şekilde kargoyu da düşünebilirsiniz. Bunları da hesaba katarak ürün getirmenin ne denli zor ve problemli olduğuna umarım dikkat çekebilmişimdir.
Bir pakette 7 farklı urune kadar getirttim sıkıntı olmadı ama olmayacağı anlamına gelmez tabi. Hem bizi yasadisiliga yönlendiriyorlar hem de yapınca neden yaptın diyorlar. Arkadaş senin yüzünden 2 kuruşluk şeyi 10kurusa alıyoruz. Aldığın vergiler yönlendiriyor bizi buna. Desek te yemezler sanırım. Zaten ben dibe batmisim gerisini çok dusunmuyorum. Bilgiler için teşekkür ederim ustad.