EticaretvAds adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende alibaba ve aliexpress üzerinden alıyorum gayet makul fiyata geliyor. Tablet aldım türkiye de 2800₺ ye satıyorlar aynısını birde inceledim ikisini birden ben 480₺ ye aldım fark yok. Herşey normal zaten yapım yeri de China yazıyordu. Cidden bu insanlar bizleri keklemeye başladı diyorum artık. Orjinal Iphone alacağım şimdi 560₺ ye 3 tane var adamda kontrol etmem gerekli dedim tüm herşeyini gönderecek eğer gerçekten orjinal ise 3 ünü de alırım. Paketleri bile herşeyi orjinal görünüyor ama ne bilelim China olunca çok farklı yorumlar var fakat yorumlara bakmıyorum bile.
bu ürünleri çok özel değilse bana pm atabilir misiniz linki ile bende almak istiyorum bir tablet