• 09-06-2016, 17:34:54
    #1
    Gtx960 ekran kartı getirsem acaba satabilir miyim ? Garantisi olmayan sıfır bi urune 500 600 tl veren olur mu sizce? Satabileceğimiz bi platform önerebilir misiniz ? Mesela elektronik sigara getirdim ama satamadim her yerde yasak. Bi yol gösterir misiniz ?
    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ +
    İyi günler;
    Çinden uzun zamandır eşe dosta ürün getiriyorum. E.sigara ağırlıklı olmak üzere bisiklet aksesuarları ve araç kamerası gibi ürünler getirdim. Henüz gümrük sorunu yaşamadım. Bundan yüz alıp bir ileri boyuta taşımak istedim Yani ürün getirip 1 adet 2 adet olacak şekilde kendimce satmak istiyorum. Ancak ne hızlı gider hangi alanda daha fazla kazanırım bilemiyorum. Araştırma yaptım ancak bir sonuca ulaşamadım.

    Sizden ricam beni kategori hatta ürün olarak yönlendirebilir misiniz? Fikrinizi paylaşırsanız sevinirim.
  • 09-06-2016, 17:41:00
    #2
    Chevat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi günler;
    Çinden uzun zamandır eşe dosta ürün getiriyorum. E.sigara ağırlıklı olmak üzere bisiklet aksesuarları ve araç kamerası gibi ürünler getirdim. Henüz gümrük sorunu yaşamadım. Bundan yüz alıp bir ileri boyuta taşımak istedim Yani ürün getirip 1 adet 2 adet olacak şekilde kendimce satmak istiyorum. Ancak ne hızlı gider hangi alanda daha fazla kazanırım bilemiyorum. Araştırma yaptım ancak bir sonuca ulaşamadım.

    Sizden ricam beni kategori hatta ürün olarak yönlendirebilir misiniz? Fikrinizi paylaşırsanız sevinirim.
    Apple ürünleri fiyat aynı değilse olabilir

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 09-06-2016, 22:37:28
    #3
    e sigara olarak ne var hocam elinde ato ?
    edit: e sigara satışı yasak bilgin olsun.
  • 09-06-2016, 23:14:38
    #4
    Üyeliği durduruldu
    telefon kılıfları, anahtarlık, hobi eşyaları vs..
  • 09-06-2016, 23:23:25
    #5
    şarj alet ekran jelain kılıf yaz doneminde gidecek urun çakı bıçak vs. herzaman kullanaılabilecek ürünler.
  • 09-06-2016, 23:37:21
    #6
    media box
    TR 'de sayılı rakibin olur.
    4k 3d bluray filmleri açabilen hiç bir ürün yok TR de satışta büyük mağazalarda. Sancak bilgisayar diye bir yer var sadece onuda DH de gördüm.
  • 10-06-2016, 09:01:10
    #7
    HidrojenWEB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Apple ürünleri fiyat aynı değilse olabilir

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    bu konuda araştırma yapacağım. Teşekkürler.



    ogame adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    e sigara olarak ne var hocam elinde ato ?
    edit: e sigara satışı yasak bilgin olsun.
    Bilmiyordum uyarın için teşekkür ederim hocam.

    IKadavra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    telefon kılıfları, anahtarlık, hobi eşyaları vs..
    Böyle getirip 2 3 katı fifyattan satabileceğim bişey olmasını tercih ediyorum hocam şuanda bir işte çalıştığımdan dolayı satış kısmına pek vakit ayıramıcam sadece letgo sahibinden gibi platformlarda satabilicem.
    alperweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    media box
    TR 'de sayılı rakibin olur.
    4k 3d bluray filmleri açabilen hiç bir ürün yok TR de satışta büyük mağazalarda. Sancak bilgisayar diye bir yer var sadece onuda DH de gördüm.
    Bu konu aklıma yattı hocam. Fiyatları da tatmin edici. Teşekkürler.
  • 10-06-2016, 09:06:14
    #8
    dealextreme, geek, alibaba gibi sitelerden başta çok ürün getirdim sonra senin düşüncenle bu işi yapayım dedim. ilk başta ürünlerim takıldı. ardından davetiye göderdiler. vergi dairesinde açıklama yaptım. bir şekilde atlattım ama tavsiye etmem. alıyorsan da hepsini kendi adına alma ailenin fertlerine al ama unutma aldığın ürünler takılınca kimin adına getirdiysen onun gelip alması lazım.

    ayrıca ek olarak şu an 10 dolarlık bir şey bile getirsem takılıyor bu yüzden artık ne alırsam DHL üzerinden alıyorum. gümrük çeşitli beyanlar var kuralına uygunsa senin yerine gümrük işlerini yapıyorlar.
  • 10-06-2016, 13:54:51
    #9
    eruseldarine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dealextreme, geek, alibaba gibi sitelerden başta çok ürün getirdim sonra senin düşüncenle bu işi yapayım dedim. ilk başta ürünlerim takıldı. ardından davetiye göderdiler. vergi dairesinde açıklama yaptım. bir şekilde atlattım ama tavsiye etmem. alıyorsan da hepsini kendi adına alma ailenin fertlerine al ama unutma aldığın ürünler takılınca kimin adına getirdiysen onun gelip alması lazım.

    ayrıca ek olarak şu an 10 dolarlık bir şey bile getirsem takılıyor bu yüzden artık ne alırsam DHL üzerinden alıyorum. gümrük çeşitli beyanlar var kuralına uygunsa senin yerine gümrük işlerini yapıyorlar.
    Tecrübeni paylaştığın için teşekkür ederim hocam. Buna dikkat edeceğim. Farklı isimler aynı adres olsa acaba yine sorun olur mu?


    Ayrıca;
    Mesela böyle bir ürün getirsem alıcı bulmak için neler yapmam gerekir. E-ticaret platformları oldukça yüksek komisyonlar alıyorlar. Onun dışında satış yapabileceğim bir alan var mıdır ?