dealextreme, geek, alibaba gibi sitelerden başta çok ürün getirdim sonra senin düşüncenle bu işi yapayım dedim. ilk başta ürünlerim takıldı. ardından davetiye göderdiler. vergi dairesinde açıklama yaptım. bir şekilde atlattım ama tavsiye etmem. alıyorsan da hepsini kendi adına alma ailenin fertlerine al ama unutma aldığın ürünler takılınca kimin adına getirdiysen onun gelip alması lazım.
ayrıca ek olarak şu an 10 dolarlık bir şey bile getirsem takılıyor bu yüzden artık ne alırsam DHL üzerinden alıyorum. gümrük çeşitli beyanlar var kuralına uygunsa senin yerine gümrük işlerini yapıyorlar.
Tecrübeni paylaştığın için teşekkür ederim hocam. Buna dikkat edeceğim. Farklı isimler aynı adres olsa acaba yine sorun olur mu?
Ayrıca;
Mesela böyle bir ürün getirsem alıcı bulmak için neler yapmam gerekir. E-ticaret platformları oldukça yüksek komisyonlar alıyorlar. Onun dışında satış yapabileceğim bir alan var mıdır ?