207 verebiliriz :d
https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...j-arabasi.html
Araba Tavsiyesi
44
●2.777
- 17-09-2013, 04:06:26Bulduğun araç çok iyi, km orjinal mis gibi lpg takılı düşünmeden alabilirsin. Fiyatıda birz düşür hayırlı olsunCgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-09-2013, 09:57:41Üyeliği durduruldudaha böyle genç işi arabalar bakmanızı öneririm konu sahibi hocam. Hatchback arabalar
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...37788766/detay
dizel
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...34959700/detay
gibi. örneklerim tip olarak, marka olarak değil.
tek kaza işlemi olan aracı pert kim sayıyor? Kaza var 200 TL lik kaza var 20.000 TL lik.TolgaKSR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 17-09-2013, 10:37:24Artık pert devri bitti, hasar belirlemesi var. Hasarına göre, hasar fiyatı aracın src'sine işlenir.spider58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizin düşündüğünüz ve bütceniz doğrultusunda: Opet'e yanaşmanızı tavsiye etmem(parça fiyat ve servis problemleri dolayısıyla), bütcenize uygun arkadaşın da bahsettiği gibi focus vb. araçları düşünebilirsiniz; veya leon eski kasa, orta kasa... VW, bütcenize uygun arabaları şu an düşünmenizi tavsiye etmem. Hasar kaydı yüksek ve hasarlı araçlara denk gelirsiniz, bütcenize uygun daha düşük VW alabilmeniz mümkün olabilir fakat araç LPGli de olsa, örnek VW Passat eski kasa gibi, çok yakacağından ötürü onu da tavsiye etmiyorum.
VW de önerebileceğim, HB'ler:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...33429118/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...37853927/detay
Bütcene uygun tavsiye ettiklerim karışık HB kasalar:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...37748451/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...37735022/detay
SEDAN Olarak;
Pejo 407, Focus, Civic, BMW eski kasalar, Hyundai kasaları, bakabilirsin
- 17-09-2013, 12:12:04öncelikle tavsiyelerin için çok teşekkür ederim. dediğim vectraya baktım geldim şimdi hoşuma gitmedi içi falan çok deforme olmuş. hor kullanılmış bi araç. Passat vardı bi tane 2005 160binde FSI yeni kasalardan 30a bırakacaktı lpg izmirde 2.500 TL'ye takılıyormuş. ama çok yakar diye düşünüyorumf1x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-09-2013, 12:28:01http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...37891024/detay aynı sayfada bu arabayı gördüm