Araba Tavsiyesi - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap Kayıt Ol

Araba Tavsiyesi

44

●

2.777

  • R10.net
  • E-Ticaret & Alışveriş
  • Alışveriş Bölümü
  • Araba Tavsiyesi
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 16-09-2013, 20:55:58
    #10
    Maharaja
    Maharaja
    207 verebiliriz :d

    https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...j-arabasi.html
  • 16-09-2013, 21:09:28
    #11
    Cgi
    Cgi
    Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    207 verebiliriz :d

    https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...j-arabasi.html
    sedan düşünüyorum
  • 17-09-2013, 04:06:26
    #12
    zdearban
    zdearban
    Cgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar..

    1 Hafta içinde bir araç almayı düşünüyorum. 20.000 - 30.000 arasında araç önerebilirseniz çok sevinirim. Üniversite öğrencisiyim. Ünive gidip gelmek için kullanacağım. Jetta passat tarzı arabaları seviyorum fakat temiz bulamadım pek fazla. 4-5 sene satmayacağım. Piyasasıda iyi olsa iyi olur

    Not : LPG olacak öğrenciyiz sonuçta. Dizel araçlarda çok pahalı

    Şuanda düşündüğüm araç : http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...37798163/detay (bu araç hakkında yorum yaparsanızda sevinirim)

    Şimdiden teşekkür ediyorum.
    İyi forumlar.
    Bulduğun araç çok iyi, km orjinal mis gibi lpg takılı düşünmeden alabilirsin. Fiyatıda birz düşür hayırlı olsun
  • 17-09-2013, 09:04:52
    #13
    AlwaysFc
    AlwaysFc
    Otomatik honda civic düşünebilirsin
    hem LPG uyumludur,hem sağlam, tipide güzel
    o rakama alınacak en ideal araç o olur
  • 17-09-2013, 09:07:51
    #14
    BZC
    BZC
    toyota veya honda araştır pişman olmazsın.
  • 17-09-2013, 09:57:41
    #15
    spider58
    spider58
    Üyeliği durduruldu
    daha böyle genç işi arabalar bakmanızı öneririm konu sahibi hocam. Hatchback arabalar

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...37788766/detay

    dizel
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...34959700/detay

    gibi. örneklerim tip olarak, marka olarak değil.

    TolgaKSR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arabanın tek kaza işlemi varsa pert sayılıyor. bu araba ölmüş ağlayanı yok 6 kaza kaydı varsa
    tek kaza işlemi olan aracı pert kim sayıyor? Kaza var 200 TL lik kaza var 20.000 TL lik.
  • 17-09-2013, 10:37:24
    #16
    f1x
    f1x
    spider58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha böyle genç işi arabalar bakmanızı öneririm konu sahibi hocam. Hatchback arabalar

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...37788766/detay

    dizel
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...34959700/detay

    gibi. örneklerim tip olarak, marka olarak değil.



    tek kaza işlemi olan aracı pert kim sayıyor? Kaza var 200 TL lik kaza var 20.000 TL lik.
    Artık pert devri bitti, hasar belirlemesi var. Hasarına göre, hasar fiyatı aracın src'sine işlenir.
    Sizin düşündüğünüz ve bütceniz doğrultusunda: Opet'e yanaşmanızı tavsiye etmem(parça fiyat ve servis problemleri dolayısıyla), bütcenize uygun arkadaşın da bahsettiği gibi focus vb. araçları düşünebilirsiniz; veya leon eski kasa, orta kasa... VW, bütcenize uygun arabaları şu an düşünmenizi tavsiye etmem. Hasar kaydı yüksek ve hasarlı araçlara denk gelirsiniz, bütcenize uygun daha düşük VW alabilmeniz mümkün olabilir fakat araç LPGli de olsa, örnek VW Passat eski kasa gibi, çok yakacağından ötürü onu da tavsiye etmiyorum.

    VW de önerebileceğim, HB'ler:

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...33429118/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...37853927/detay


    Bütcene uygun tavsiye ettiklerim karışık HB kasalar:

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...37748451/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...37735022/detay


    SEDAN Olarak;

    Pejo 407, Focus, Civic, BMW eski kasalar, Hyundai kasaları, bakabilirsin
  • 17-09-2013, 12:12:04
    #17
    Cgi
    Cgi
    f1x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artık pert devri bitti, hasar belirlemesi var. Hasarına göre, hasar fiyatı aracın src'sine işlenir.
    Sizin düşündüğünüz ve bütceniz doğrultusunda: Opet'e yanaşmanızı tavsiye etmem(parça fiyat ve servis problemleri dolayısıyla), bütcenize uygun arkadaşın da bahsettiği gibi focus vb. araçları düşünebilirsiniz; veya leon eski kasa, orta kasa... VW, bütcenize uygun arabaları şu an düşünmenizi tavsiye etmem. Hasar kaydı yüksek ve hasarlı araçlara denk gelirsiniz, bütcenize uygun daha düşük VW alabilmeniz mümkün olabilir fakat araç LPGli de olsa, örnek VW Passat eski kasa gibi, çok yakacağından ötürü onu da tavsiye etmiyorum.

    VW de önerebileceğim, HB'ler:

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...33429118/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...37853927/detay


    Bütcene uygun tavsiye ettiklerim karışık HB kasalar:

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...37748451/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...37735022/detay


    SEDAN Olarak;

    Pejo 407, Focus, Civic, BMW eski kasalar, Hyundai kasaları, bakabilirsin
    öncelikle tavsiyelerin için çok teşekkür ederim. dediğim vectraya baktım geldim şimdi hoşuma gitmedi içi falan çok deforme olmuş. hor kullanılmış bi araç. Passat vardı bi tane 2005 160binde FSI yeni kasalardan 30a bırakacaktı lpg izmirde 2.500 TL'ye takılıyormuş. ama çok yakar diye düşünüyorum
  • 17-09-2013, 12:28:01
    #18
    manas1978
    manas1978
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...37891024/detay aynı sayfada bu arabayı gördüm
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Beğeniler
    Değerlendirmeler
      1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279
      Smm PanelHostingSmm PanelTrendyol InfluencerAntalya HaberHostingSmm PanelHostingSmm panel
      İpucu
      Gönderilerini hiç kaçırmak istemediğiniz bir Instagram hesabı varsa (örneğin @r10net), bu hesap için uyarıları etkin hale getirebilirsiniz. Bunun için Instagram uygulamasında uyarılarını almak istediğiniz profil sayfasını açın ve sağ üstteki Seçenekler (...) düğmesine basın, "Gönderi uyarılarını etkinleştir" üzerine dokunun.
      R10.Net'i Takip Et
      Şu an forumumuzda:
      21.088 Kullanıcı Aktif
      Çevrimiçi Üyeler
      Konular:
      4.401.363
      Mesajlar:
      29.810.139
      Üyeler:
      222.961
      Son kayıt olan üye
      zomia
      Google AdsenseSEO (Organik Trafik Arttırma)SEO Link PaketleriSEO DanışmanlığıGoogle ADS (AdWords)
      Yazılım & ProgramlamaFreelancer Yazılımcı BulFreelancer Yazılımcı OlHazır Script SatışıSatılık Gelirli Siteler
      Webmaster SorunlarıSatılık DomainlerHosting & DomainGrafik & Kurgu HizmetleriSorum Var
      Alışveriş & TakasDijital AlışverişAndroid & IOS Uygulama SMM Panelİş Fikirleri
      İnstagram TakipçiTelegram HizmetleriYoutube İzlenmeTwitter TakipçiFacebook Sayfa & Grup Alımı
      Reklam vermek için: reklam@r10.net
      KVKK talepleri için: kvkk@r10.net
      Hukuksal sorunlar için: hukuk@r10.net
      Ban ve Diğer sorunlar için: detay@r10.net
      © 2005-2026 R10.Net bir Rokito Digital LTD kuruluşudur.
      Arşiv Gizlilik Politikası KVKK Teslimat ve İade Şartları Forum Kuralları Kullanım Sözleşmesi İletişim
      Anasayfa Giriş Yap Kayıt Ol