• 18-09-2013, 01:04:24
    #28
    bence pahalı hocam şu ara araclar cok pahalı eğer kurbana bayramından sonra alırsanız en az 2.000 tl alacağınız aracda kar edersiniz
  • 18-09-2013, 19:46:08
    #29
    manas1978 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence pahalı hocam şu ara araclar cok pahalı eğer kurbana bayramından sonra alırsanız en az 2.000 tl alacağınız aracda kar edersiniz
    kurban bayramından sonra neden düşecek ki hocam fiyatlar anlayamadım
  • 18-09-2013, 20:56:21
    #30
    Cgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...36848417/detay

    son olarak arkadaşlarında dediği gibi biraz sport model düşünmeye başladım tipi çok hoşuma gitti bu aracın 30000 e bırakacak. sizce mantıklı mı
    2006 model 153.000 KM'de bir leona 30.000 verilmez
  • 18-09-2013, 21:10:39
    #31
    SharpKiSs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2006 model 153.000 KM'de bir leona 30.000 verilmez
    peki tavsiye verir misin o zaman
  • 18-09-2013, 21:15:16
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Geçenlerde bir arkadaş bunun beyazını aldı 33 bine. http://www.seat.com.tr/modeller/ibiza-st/baslangic.aspx
  • 18-09-2013, 21:17:48
    #33
    KarayeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçenlerde bir arkadaş bunun beyazını aldı 33 bine. http://www.seat.com.tr/modeller/ibiza-st/baslangic.aspx
    kaç model ve kaç bindeydi araç
  • 18-09-2013, 21:22:49
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Cgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kaç model ve kaç bindeydi araç
    0 km olarak bayiden aldı dediğim fiyata. seat alman malı woswagenle aynı motor kaputunu bizzat kaldırarak parçalarına baktım hepsinde woswagen etiketi var.
  • 18-09-2013, 21:32:30
    #35
    Merhaba

    Passat Al Hocam... Rahat Rahat Bin.. 2002-2004 Bulursun... Jetta da Alabilirsin Önceden Kullandım.

    Bende Bunu Aldım 100.000 TL Falan Ödedim Sigorta, Kasko vs Dahil.

  • 18-09-2013, 21:44:07
    #36
    MyKaBuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba

    Passat Al Hocam... Rahat Rahat Bin.. 2002-2004 Bulursun... Jetta da Alabilirsin Önceden Kullandım.

    Bende Bunu Aldım 100.000 TL Falan Ödedim Sigorta, Kasko vs Dahil.

    araç fazla iyi hocam ama öğrenciye gitmiyor işte.