f1x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Artık pert devri bitti, hasar belirlemesi var. Hasarına göre, hasar fiyatı aracın src'sine işlenir.
Sizin düşündüğünüz ve bütceniz doğrultusunda: Opet'e yanaşmanızı tavsiye etmem(parça fiyat ve servis problemleri dolayısıyla), bütcenize uygun arkadaşın da bahsettiği gibi focus vb. araçları düşünebilirsiniz; veya leon eski kasa, orta kasa... VW, bütcenize uygun arabaları şu an düşünmenizi tavsiye etmem. Hasar kaydı yüksek ve hasarlı araçlara denk gelirsiniz, bütcenize uygun daha düşük VW alabilmeniz mümkün olabilir fakat araç LPGli de olsa, örnek VW Passat eski kasa gibi, çok yakacağından ötürü onu da tavsiye etmiyorum.

VW de önerebileceğim, HB'ler:

http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...33429118/detay

http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...37853927/detay


Bütcene uygun tavsiye ettiklerim karışık HB kasalar:

http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...37748451/detay

http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...37735022/detay


SEDAN Olarak;

Pejo 407, Focus, Civic, BMW eski kasalar, Hyundai kasaları, bakabilirsin
öncelikle tavsiyelerin için çok teşekkür ederim. dediğim vectraya baktım geldim şimdi hoşuma gitmedi içi falan çok deforme olmuş. hor kullanılmış bi araç. Passat vardı bi tane 2005 160binde FSI yeni kasalardan 30a bırakacaktı lpg izmirde 2.500 TL'ye takılıyormuş. ama çok yakar diye düşünüyorum