Merhabalar..
1 Hafta içinde bir araç almayı düşünüyorum. 20.000 - 30.000 arasında araç önerebilirseniz çok sevinirim. Üniversite öğrencisiyim. Ünive gidip gelmek için kullanacağım. Jetta passat tarzı arabaları seviyorum fakat temiz bulamadım pek fazla. 4-5 sene satmayacağım. Piyasasıda iyi olsa iyi olur
Not : LPG olacak öğrenciyiz sonuçta. Dizel araçlarda çok pahalı
Şuanda düşündüğüm araç :
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...37798163/detay (bu araç hakkında yorum yaparsanızda sevinirim)
Şimdiden teşekkür ediyorum.
İyi forumlar.
Bulduğun araç çok iyi, km orjinal mis gibi lpg takılı düşünmeden alabilirsin. Fiyatıda birz düşür hayırlı olsun