Artık pert devri bitti, hasar belirlemesi var. Hasarına göre, hasar fiyatı aracın src'sine işlenir.
Sizin düşündüğünüz ve bütceniz doğrultusunda: Opet'e yanaşmanızı tavsiye etmem(parça fiyat ve servis problemleri dolayısıyla), bütcenize uygun arkadaşın da bahsettiği gibi focus vb. araçları düşünebilirsiniz; veya leon eski kasa, orta kasa... VW, bütcenize uygun arabaları şu an düşünmenizi tavsiye etmem. Hasar kaydı yüksek ve hasarlı araçlara denk gelirsiniz, bütcenize uygun daha düşük VW alabilmeniz mümkün olabilir fakat araç LPGli de olsa, örnek VW Passat eski kasa gibi, çok yakacağından ötürü onu da tavsiye etmiyorum.
VW de önerebileceğim, HB'ler:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...33429118/detay http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...37853927/detay
Bütcene uygun tavsiye ettiklerim karışık HB kasalar:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...37748451/detay http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...37735022/detay
SEDAN Olarak;
Pejo 407, Focus, Civic, BMW eski kasalar, Hyundai kasaları, bakabilirsin