N11.Com Üzeri s4
12
●1.065
- 21-05-2013, 20:44:17Merhaba arkadaşlar n11.com sitesi üzerinden s4 almayı düşünüyorum fiyatı gayet uygun geldi fakat alışveriş yorumlarını okuduğumda biraz çekimser kaldım . Bazı alan kişiler imei den sıkıntı yaşamış bir kaç kişi telefon çok ısınıyor filan gibi söylenimlerde bulunmuş bu siteden alışveriş yapmam sizce doğrumu ürünlerin orjinal olmama gibi durumu söz konusumu bu konuda bilgi sahibi arkadaşlardan yardım bekliyorum ; iyi forumlar
- 21-05-2013, 20:58:18evet mağaza şeklinde 2 gündür yorumları okuyorum genel olarak olumlu yönde bazı sıkıntılarını dile getirdim belki r10 dan alan varsa yorumunu almak isterim.AqHuaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-05-2013, 20:59:58kardeş mağaza önemli telefonu alınca bak imeisine felan sorun yoksa onay verirsin yoksa iade yaparsın kapıda iadeyi seçip yurtiçi kargoyla postalarsın olur biter.SohbetLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
müşteri her zaman haklıdır sebepsiz iade yapma hakkın var - 21-05-2013, 21:07:50AhmtBrK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ürünü kontrol edip onay verme şekli ile mi satış yapıyorlar yani. - 21-05-2013, 21:08:13benim arkadaşım vodafone dan kampanya ile note 2 aldı oyun oynarken fln oda ısınıyor ama aşırı miktarda değil fakat n11.com gibi yerlerden alırken ürüne sağlanan garantiyi iyi araştırmanız gerekir yoksa telefonu garantisiz olarak almışsınız gibi bişey olur.
- 21-05-2013, 21:13:48valla ben ufak tefek şeyler aldım elektronik değil ama iade ettim sorunsuzca sanalpazar gibi.satıcılar bireysel değil hepsi bir dükkanSohbetLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-05-2013, 21:15:11Aslında sıkıntı çıkmazsa üründe garanti pek ilgilendirmiyor beni yurt dışı fiyatına satılıyor zaten . Ayrıca hediye vermesi dikkatimi çekti anneme teflon ütü almayı düşünüyorum
- 21-05-2013, 21:18:40Yanlisin var hocam orda binden fazla sirket var her urunden neden 11 tane deisik fiyat var o zaman gittigidiyor tarzi bir siteAhmtBrK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam urunun isinmasi telefonun genel bir sorunudur ben 3 adet ace 2 aldim ordan farkli saticilardan urun geldi kontrol ettim birinde imei sorunu oldu
Firmayi aradim pazartesi kayit olcak dedi bekleyin yoksa iade edersiniz dedi urunu yeni getirtmis kayit yapmadan nakitte dondermis dedigi gibi pazartesi saat 5 de aktif oldu imesi sorgudan parayi onayladim saglam sitedir linki pm atin firmaya bakalim