• 21-05-2013, 20:44:17
    #1
    Merhaba arkadaşlar n11.com sitesi üzerinden s4 almayı düşünüyorum fiyatı gayet uygun geldi fakat alışveriş yorumlarını okuduğumda biraz çekimser kaldım . Bazı alan kişiler imei den sıkıntı yaşamış bir kaç kişi telefon çok ısınıyor filan gibi söylenimlerde bulunmuş bu siteden alışveriş yapmam sizce doğrumu ürünlerin orjinal olmama gibi durumu söz konusumu bu konuda bilgi sahibi arkadaşlardan yardım bekliyorum ; iyi forumlar
  • 21-05-2013, 20:48:31
    #2
    sanırım orasıda gittigidiyor tarzı dükkan açıp satış yapılan bir platform. satıcıyı iyi araştırmakta fayda var
  • 21-05-2013, 20:58:18
    #3
    AqHuaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanırım orasıda gittigidiyor tarzı dükkan açıp satış yapılan bir platform. satıcıyı iyi araştırmakta fayda var
    evet mağaza şeklinde 2 gündür yorumları okuyorum genel olarak olumlu yönde bazı sıkıntılarını dile getirdim belki r10 dan alan varsa yorumunu almak isterim.
  • 21-05-2013, 20:59:58
    #4
    SohbetLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar n11.com sitesi üzerinden s4 almayı düşünüyorum fiyatı gayet uygun geldi fakat alışveriş yorumlarını okuduğumda biraz çekimser kaldım . Bazı alan kişiler imei den sıkıntı yaşamış bir kaç kişi telefon çok ısınıyor filan gibi söylenimlerde bulunmuş bu siteden alışveriş yapmam sizce doğrumu ürünlerin orjinal olmama gibi durumu söz konusumu bu konuda bilgi sahibi arkadaşlardan yardım bekliyorum ; iyi forumlar
    kardeş mağaza önemli telefonu alınca bak imeisine felan sorun yoksa onay verirsin yoksa iade yaparsın kapıda iadeyi seçip yurtiçi kargoyla postalarsın olur biter.
    müşteri her zaman haklıdır sebepsiz iade yapma hakkın var
  • 21-05-2013, 21:07:50
    #5
    AhmtBrK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardeş mağaza önemli telefonu alınca bak imeisine felan sorun yoksa onay verirsin yoksa iade yaparsın kapıda iadeyi seçip yurtiçi kargoyla postalarsın olur biter.
    müşteri her zaman haklıdır sebepsiz iade yapma hakkın var

    Ürünü kontrol edip onay verme şekli ile mi satış yapıyorlar yani.
  • 21-05-2013, 21:08:13
    #6
    benim arkadaşım vodafone dan kampanya ile note 2 aldı oyun oynarken fln oda ısınıyor ama aşırı miktarda değil fakat n11.com gibi yerlerden alırken ürüne sağlanan garantiyi iyi araştırmanız gerekir yoksa telefonu garantisiz olarak almışsınız gibi bişey olur.
  • 21-05-2013, 21:13:48
    #7
    SohbetLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ürünü kontrol edip onay verme şekli ile mi satış yapıyorlar yani.
    valla ben ufak tefek şeyler aldım elektronik değil ama iade ettim sorunsuzca sanalpazar gibi.satıcılar bireysel değil hepsi bir dükkan
  • 21-05-2013, 21:15:11
    #8
    Aslında sıkıntı çıkmazsa üründe garanti pek ilgilendirmiyor beni yurt dışı fiyatına satılıyor zaten . Ayrıca hediye vermesi dikkatimi çekti anneme teflon ütü almayı düşünüyorum
  • 21-05-2013, 21:18:40
    #9
    AhmtBrK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla ben ufak tefek şeyler aldım elektronik değil ama iade ettim sorunsuzca sanalpazar gibi.satıcılar bireysel değil hepsi bir dükkan
    Yanlisin var hocam orda binden fazla sirket var her urunden neden 11 tane deisik fiyat var o zaman gittigidiyor tarzi bir site


    Hocam urunun isinmasi telefonun genel bir sorunudur ben 3 adet ace 2 aldim ordan farkli saticilardan urun geldi kontrol ettim birinde imei sorunu oldu
    Firmayi aradim pazartesi kayit olcak dedi bekleyin yoksa iade edersiniz dedi urunu yeni getirtmis kayit yapmadan nakitte dondermis dedigi gibi pazartesi saat 5 de aktif oldu imesi sorgudan parayi onayladim saglam sitedir linki pm atin firmaya bakalim