AhmtBrK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
valla ben ufak tefek şeyler aldım elektronik değil ama iade ettim sorunsuzca sanalpazar gibi.satıcılar bireysel değil hepsi bir dükkan
Yanlisin var hocam orda binden fazla sirket var her urunden neden 11 tane deisik fiyat var o zaman gittigidiyor tarzi bir site


Hocam urunun isinmasi telefonun genel bir sorunudur ben 3 adet ace 2 aldim ordan farkli saticilardan urun geldi kontrol ettim birinde imei sorunu oldu
Firmayi aradim pazartesi kayit olcak dedi bekleyin yoksa iade edersiniz dedi urunu yeni getirtmis kayit yapmadan nakitte dondermis dedigi gibi pazartesi saat 5 de aktif oldu imesi sorgudan parayi onayladim saglam sitedir linki pm atin firmaya bakalim