AqHuaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sanırım orasıda gittigidiyor tarzı dükkan açıp satış yapılan bir platform. satıcıyı iyi araştırmakta fayda var
evet mağaza şeklinde 2 gündür yorumları okuyorum genel olarak olumlu yönde bazı sıkıntılarını dile getirdim belki r10 dan alan varsa yorumunu almak isterim.