SohbetLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar n11.com sitesi üzerinden s4 almayı düşünüyorum fiyatı gayet uygun geldi fakat alışveriş yorumlarını okuduğumda biraz çekimser kaldım . Bazı alan kişiler imei den sıkıntı yaşamış bir kaç kişi telefon çok ısınıyor filan gibi söylenimlerde bulunmuş bu siteden alışveriş yapmam sizce doğrumu ürünlerin orjinal olmama gibi durumu söz konusumu bu konuda bilgi sahibi arkadaşlardan yardım bekliyorum ; iyi forumlar
kardeş mağaza önemli telefonu alınca bak imeisine felan sorun yoksa onay verirsin yoksa iade yaparsın kapıda iadeyi seçip yurtiçi kargoyla postalarsın olur biter.
müşteri her zaman haklıdır sebepsiz iade yapma hakkın var