Merhaba arkadaşlar n11.com sitesi üzerinden s4 almayı düşünüyorum fiyatı gayet uygun geldi fakat alışveriş yorumlarını okuduğumda biraz çekimser kaldım . Bazı alan kişiler imei den sıkıntı yaşamış bir kaç kişi telefon çok ısınıyor filan gibi söylenimlerde bulunmuş bu siteden alışveriş yapmam sizce doğrumu ürünlerin orjinal olmama gibi durumu söz konusumu bu konuda bilgi sahibi arkadaşlardan yardım bekliyorum ; iyi forumlar