Arkadaşlar kardesim gibi sevdigim 4 senedir beraber zaman geçirdigim bi arkadaşım küçük benden ama çok severim onu sorunu şu
1.82 Boyunda 55 kilo nasil kilo aldıracagız lise 3 gidiyor sabah kahvaltisinda 1 kase süt ile mısır tahillari yiyor demir vb bolca var içinde siz ne önerirsiniz
Öneri İstiyorum
39
●1.685
- 15-03-2013, 18:36:24MisafirYanıma gönder 1 ayda 10kg garantisi veriyorum
Kilo almak çok kolay örnek: Gece yatarken Acılı Adana dürüm yesin.
Sonra üzerine baklava yesin yada kremalı pasta çay felan içsin arada yediklerini eritsin sonra uyusun.
Düzenli olarak her gece yatmadan önce bunları yapsın 1 ayda 10kg dan fazlasını alır sonrada neden ben 1000kg oldum demesin
- 15-03-2013, 18:43:13Adana senden ise ben gelebilirim.********** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Tapatalk ile gönderildi - 15-03-2013, 18:45:52Sizin önerdikleriniz kilo değil, yağ almaktır. Düzenli bir şekilde kilo almak ile bir hafta da cumburlop her önüne geleni yemek sağlık açısından farklı şeyler. Diyetisyen uzmanı filan değilim ancak, spor hocamızın tavsiyelerini söylüyorum.********** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konunun cevabına gelirsek, benim tavsiyem bir hekime filan danışmanız. Her bünye aynı değil sonuçta, her şeyi yiyerek kilo almak saçma geliyor. Doktor kontrolünde, doktorun verdiği programa bağlı kalarak rahatça sorununuzu giderebilirsiniz diye düşünüyorum.
Diğer bir alternatif ise, spor salonuna yazılmak. Şöyle ki;
Ben ilk salona yazıldığımda 110 kilo civarı filandım. Hocamın bana verdiği program ise şöyleydi. "Önce kilo ver, sonra tekrar doğru bir şekilde kas olarak hacim olarak tekrar al." Bunun altını çiziyorum çünkü gerçekten çok önemli.
Ancak gel gelelim spor salonuna sürekli gidip gelemedim, bir müddet sonra bırakmak zorunda kaldım. Ancak inanılmaz bir fark oluyor. Şuan 99-101 arasında gidip geliyorum. 10-15 kilo civarı fazlam var, onları da atarsam kurtulurum inşaallah. - 15-03-2013, 18:51:17Üyeliği durdurulduValla ben 60 kiloydum doktor bana psikolojik tedavi ilacı verdi 3 ay sonra bi baktım 96 kiloyum şu an 4. aydayım ve yavaş yavaş 100'e geliyorum, ilaçların ismi, Lustral,Xanax ve RexapinRappLzz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
, söyle psikolojisini bozsun
- 15-03-2013, 18:56:18Hocam psikolojiyle ne alakası varmış birde ne doktoruna gittinizKorkakHerif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-03-2013, 18:58:40hocam metabolizmasında bir sorun olabilir. tiroid hormonundan kaynaklanan bozukluklar buna sebeptir. kızımda benzer bir hastalık var fakat çok küçük bir hapla herşey rayına oturuyor.
tavsiyem pediatri metabolizma ve endokrin doktoruna gitsin ve tsh t3 t4 ft3 ft4 grubu testleri yaptırsın. guatır kökenli bir tiroid bozukluğu varsa geç kalmamasını tavsiye ederim. - 15-03-2013, 19:03:46Üyeliği durdurulduPsikolojim bozuktu bende dişçiye gittimNuhGuleyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şaka yahu ne doktoru olacak psikologa gittim böyle böyle ilaçlar verdiler bi yandan seviniyorum kilo aldım diye bi yandan üzülüyorum obez olacağım diye