• 15-03-2013, 19:57:15
    #28
    Üyeliği durduruldu
    Ortana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hititajansın dediklerini uygularsa obezite olur çocuk doktor kontrolü gerek.
    Olsunda obezite olsun hocam bir ara hergün agladıgını bilirim kızlar cılız zayifsin çopsun diye dalga geçiyorlar diye
  • 15-03-2013, 19:58:46
    #29
    RappLzz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaş ilerlemiş boy'da uzun bence sizde saglık sorunu var tam taramalı kan testi ve bagırsak testleri yaptırlamısınız geç olmadan





    Diyetisyen size internette yazan programdan başkasını vermez boşa para bi yerde salon iyi olur aylık 60 70 lira 3 4 ayda toparlarsın zamanın var ise boş bırakma
    Öncelikle teşekkürler.
    Geçen sene gitmiştim kan ve guatr testi falan bi problem çıkmadı diyet vermişti bi kaç haftadan sonra bıraktım şu sınavı bi atlatsam kendime gelirim diye düşünüyorum kimse 19 yaşımda olduğuma inanmıyor arkadaşların yanında çok küçük duruyorum
  • 15-03-2013, 20:01:13
    #30
    Üyeliği durduruldu
    RappLzz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olsunda obezite olsun hocam bir ara hergün agladıgını bilirim kızlar cılız zayifsin çopsun diye dalga geçiyorlar diye
    Moral ver hocam sen kusursuz insan yoktur ki bu kalıcı birşey değil sonuçta elbet hallolur zaten tam yaşı ergenlik falan bunalıma girmesin acilende doktora götür.
  • 15-03-2013, 20:02:58
    #31
    Üyeliği durduruldu
    yunuslp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle teşekkürler.
    Geçen sene gitmiştim kan ve guatr testi falan bi problem çıkmadı diyet vermişti bi kaç haftadan sonra bıraktım şu sınavı bi atlatsam kendime gelirim diye düşünüyorum kimse 19 yaşımda olduğuma inanmıyor arkadaşların yanında çok küçük duruyorum

    Minyon tiplisindir hocam ne güzel işte

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:02:58 -->-> Daha önceki mesaj 20:01:24 --

    Ortana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Moral ver hocam sen kusursuz insan yoktur ki bu kalıcı birşey değil sonuçta elbet hallolur zaten tam yaşı ergenlik falan bunalıma girmesin acilende doktora götür.

    2 kez göturdum hocam doktor sabir ve zaman dedi hiçbişey çıkmadı kanlarında birde bagırsak için gidicez pazartesi
  • 15-03-2013, 20:08:56
    #32
    RappLzz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Minyon tiplisindir hocam ne güzel işte

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:02:58 -->-> Daha önceki mesaj 20:01:24 --




    2 kez göturdum hocam doktor sabir ve zaman dedi hiçbişey çıkmadı kanlarında birde bagırsak için gidicez pazartesi
    Aman hocam kalsın minyon tipim insanda ister istemez bi öz güven eksikliği oluyor çok kötü bir duygu
  • 15-03-2013, 20:16:33
    #33
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    115 kiloyum bende zayıflamaya çalışıyorum, TIR şöförüyüm öğlen akşam gece yağsız et yerim yolarda menemen su bol bol bal tereyağ on numara olur.
  • 15-03-2013, 20:20:19
    #34
    ye+ye yat. tatlıyı bol ye. diyecek olursam beni dinleme. doktor-diyetisyene gitmesi şart.
  • 15-03-2013, 20:22:37
    #35
    Hocam kilo almanın tek yolu düzenli yemek yemek. İşe başladım başlayalı düzenli yemek yiyorum günde 3 öğün kilo almaya başladım.
  • 15-03-2013, 20:29:39
    #36
    ne kadar çalışırsa çalışsın düzenli yemek yerse sorun olmaz sabah, öğle, akşam, bazende gece biraz yerse hiç bir sorun kalmaz normal kilo artışına geçer benimde aynısı oldu ama şuan kilo sorunum yok çok şükür. yeterki düzen olsun.