Ortana adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Öneri İstiyorum
39
●1.685
- 15-03-2013, 19:58:46Öncelikle teşekkürler.RappLzz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçen sene gitmiştim kan ve guatr testi falan bi problem çıkmadı diyet vermişti bi kaç haftadan sonra bıraktım şu sınavı bi atlatsam kendime gelirim diye düşünüyorum kimse 19 yaşımda olduğuma inanmıyor
arkadaşların yanında çok küçük duruyorum
- 15-03-2013, 20:01:13Üyeliği durdurulduMoral ver hocam sen kusursuz insan yoktur ki bu kalıcı birşey değil sonuçta elbet hallolur zaten tam yaşı ergenlik falan bunalıma girmesin acilende doktora götür.RappLzz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-03-2013, 20:02:58Üyeliği durdurulduyunuslp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Minyon tiplisindir hocam ne güzel işte
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:02:58 -->-> Daha önceki mesaj 20:01:24 --
Ortana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 kez göturdum hocam doktor sabir ve zaman dedi hiçbişey çıkmadı kanlarında birde bagırsak için gidicez pazartesi - 15-03-2013, 20:08:56Aman hocam kalsın minyon tipimRappLzz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
insanda ister istemez bi öz güven eksikliği oluyor çok kötü bir duygu
- 15-03-2013, 20:20:19ye+ye yat. tatlıyı bol ye. diyecek olursam beni dinleme. doktor-diyetisyene gitmesi şart.
- 15-03-2013, 20:22:37Hocam kilo almanın tek yolu düzenli yemek yemek. İşe başladım başlayalı düzenli yemek yiyorum günde 3 öğün kilo almaya başladım.
doktor kontrolü gerek.
arkadaşların yanında çok küçük duruyorum