yunuslp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle teşekkürler.
Geçen sene gitmiştim kan ve guatr testi falan bi problem çıkmadı diyet vermişti bi kaç haftadan sonra bıraktım şu sınavı bi atlatsam kendime gelirim diye düşünüyorum kimse 19 yaşımda olduğuma inanmıyor arkadaşların yanında çok küçük duruyorum

Minyon tiplisindir hocam ne güzel işte

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:02:58 -->-> Daha önceki mesaj 20:01:24 --

Ortana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Moral ver hocam sen kusursuz insan yoktur ki bu kalıcı birşey değil sonuçta elbet hallolur zaten tam yaşı ergenlik falan bunalıma girmesin acilende doktora götür.

2 kez göturdum hocam doktor sabir ve zaman dedi hiçbişey çıkmadı kanlarında birde bagırsak için gidicez pazartesi