KaanYILMAZ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Alış: 0532 li hat arıyorum
26
●3.082
- 06-03-2013, 22:48:48Kesinlikle böyle düşünmeyin bayi şikayeti yaptığınzıda bu problem önce bayi kanallarına bildirilir ve bayi kanalları geri dönüş yapar size bundan sonra işleyiş sizi memnun etme arayışına girer ve bölge satış yöneticisine mail gider oda ilgili bayiye brifng verir konuyla ilgili burayı meşgul etmeyelim isterseniz, pm yoluyla dönüş sağlayabilirsiniz saygılarımla,FLoRa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-03-2013, 23:10:22ben TİM'i şikayet ederken bana bu TİM hakkında sürekli şikayet geldiği belirtildi hocamKaanYILMAZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bukadar şikayet varken o TİM orada hizmet verebiliyorsa malesef kusura bakmayın turkcell müşterilerinin memnuniyeti değil memnuniyetsizliği için çalışıyor. " ben bayiye girdim selam verdim ve konuyu söyledim devir için.. bana çıktı bir güvenlik cevap verdi bende güvelik diye takmadım direk müşteri danışmanına yöneldim cevap şak diye yapıştı adamlar resmen çıkın gidin diyorlar malesef. cumartesi pazar devir işlemi yapmıyoruz dediler
ee ben gittim Pendorya AVM'de cumartesi günü nasıl devir işlemi yapabildim ? bunun cevabını nasıl verecekler ? Aydıntepe Mahallesi Duru İletişim merkezi buyurun tam ismini veriyorum
TUZLA'da 2 adet DURU Var biri postanede biri aydıntepede.
buradaki arkadaşlarda bilsin diye detaylarını yazıyorum ve bayi hakkında bir sürü şikayet olmasına rağmen orada duruyor dikkatinizi çekerim
amaç turkcelli kötülemek değil memnunum gayet faturalı olarak açıldığı içinde pişman değilim faturam gayet güzel geliyor allah nazardan saklasın. - 06-03-2013, 23:13:07Şuan anlattığınız sık sık yaşanılan bir problem cumartesi ve pazar günleri tim mağzaları açık olabiliyorlar bazı timler'de pazar günleri iletişim danışmanları olamayabilir bundan dolayı devir yapmamış olabilirler ayrıca o güvenlik görevlisinin size cevap vermesinide araştıracağım notlarım arasına aldım ben bayi adına sizden özür diliyorum faturalarınız ile alakalıda en ufak bir sorun olur ise bana yazmanız yeterlidir memnuniyet ile gereken yapılıcaktır hayırlı akşamlar,FLoRa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-03-2013, 23:16:17burada turkcellin hakimiyeti tartışılmaz rakip olarak ne vodafoneyi nede aveayı görüyorum ben vodafoneyi ziyaret ettim forumlarına üyede oldum ama işlerine geldikleri gibi davranıyorlar bana göre değil o tür hatlar.KaanYILMAZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
fakat turkcellin ihmalkarlığı var 3. şahıslara bayilik verirken biraz daha araştırma yapmalı her önüne gelen TİM açıyor saçmalık faturamla ilgili sorunum olursa ilk size geleceğim teşekkürler - 06-03-2013, 23:16:220532 2** 3* ** ile ilgili teklif vermek isteyen varsa verebilir, ilk cikan hatlardan birisidir.
bukadar şikayet varken o TİM orada hizmet verebiliyorsa malesef kusura bakmayın turkcell müşterilerinin memnuniyeti değil memnuniyetsizliği için çalışıyor. " ben bayiye girdim selam verdim ve konuyu söyledim devir için.. bana çıktı bir güvenlik cevap verdi bende güvelik diye takmadım direk müşteri danışmanına yöneldim cevap şak diye yapıştı adamlar resmen çıkın gidin diyorlar malesef. cumartesi pazar devir işlemi yapmıyoruz dediler
yıllandıkça değere biniyor