KaanYILMAZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuan anlattığınız sık sık yaşanılan bir problem cumartesi ve pazar günleri tim mağzaları açık olabiliyorlar bazı timler'de pazar günleri iletişim danışmanları olamayabilir bundan dolayı devir yapmamış olabilirler ayrıca o güvenlik görevlisinin size cevap vermesinide araştıracağım notlarım arasına aldım ben bayi adına sizden özür diliyorum faturalarınız ile alakalıda en ufak bir sorun olur ise bana yazmanız yeterlidir memnuniyet ile gereken yapılıcaktır hayırlı akşamlar,
burada turkcellin hakimiyeti tartışılmaz rakip olarak ne vodafoneyi nede aveayı görüyorum ben vodafoneyi ziyaret ettim forumlarına üyede oldum ama işlerine geldikleri gibi davranıyorlar bana göre değil o tür hatlar.

fakat turkcellin ihmalkarlığı var 3. şahıslara bayilik verirken biraz daha araştırma yapmalı her önüne gelen TİM açıyor saçmalık faturamla ilgili sorunum olursa ilk size geleceğim teşekkürler