ben TİM'i şikayet ederken bana bu TİM hakkında sürekli şikayet geldiği belirtildi hocam

bukadar şikayet varken o TİM orada hizmet verebiliyorsa malesef kusura bakmayın turkcell müşterilerinin memnuniyeti değil memnuniyetsizliği için çalışıyor. " ben bayiye girdim selam verdim ve konuyu söyledim devir için.. bana çıktı bir güvenlik cevap verdi bende güvelik diye takmadım direk müşteri danışmanına yöneldim cevap şak diye yapıştı adamlar resmen çıkın gidin diyorlar malesef. cumartesi pazar devir işlemi yapmıyoruz dediler
ee ben gittim Pendorya AVM'de cumartesi günü nasıl devir işlemi yapabildim ? bunun cevabını nasıl verecekler ? Aydıntepe Mahallesi Duru İletişim merkezi buyurun tam ismini veriyorum

TUZLA'da 2 adet DURU Var biri postanede biri aydıntepede.
buradaki arkadaşlarda bilsin diye detaylarını yazıyorum ve bayi hakkında bir sürü şikayet olmasına rağmen orada duruyor dikkatinizi çekerim
amaç turkcelli kötülemek değil memnunum gayet faturalı olarak açıldığı içinde pişman değilim faturam gayet güzel geliyor allah nazardan saklasın.
Şuan anlattığınız sık sık yaşanılan bir problem cumartesi ve pazar günleri tim mağzaları açık olabiliyorlar bazı timler'de pazar günleri iletişim danışmanları olamayabilir bundan dolayı devir yapmamış olabilirler ayrıca o güvenlik görevlisinin size cevap vermesinide araştıracağım notlarım arasına aldım ben bayi adına sizden özür diliyorum faturalarınız ile alakalıda en ufak bir sorun olur ise bana yazmanız yeterlidir memnuniyet ile gereken yapılıcaktır hayırlı akşamlar,