• 06-03-2013, 21:51:38
    #10
    sosyalnet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    532 5xx diye başlayan numaraların 40bin lira civarında olduğunu biliyorum...
    bence bi detayı yanlış biliyosun 532 5** değil 532 2** ile başlayan numaralar kalitesine göre iyi paralar eder ve bunun tek bir nedeni vardır. Turkcellin ilk operatör oluşu ve ilk numaralarını 532 2** ile başlatmasıdır buna bağlı olarak numarası eski olanın prestiji söz konusu o yuzden yüksek rakamlara alıcı bulunabiliyor.
  • 06-03-2013, 21:54:02
    #11
    KaanYILMAZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    532'li hat suan tüm bayilerimizde ücretsiz olarak sağlanmaktadır. ben size ücretsiz sağlayabilirim pm gönderildi mail şirket mail adresim mevcut bana dönüş yaparsanız aktivasyon yapabilirim.
    Hocam ücretsiz sağladığınız faturalılar mı ? Faturasızı ücretsiz almak için hiçbir yol yok mu, buna misalen ayda 20 tl yükleme yapmak gibi taahhütler vermek de dahil.
  • 06-03-2013, 21:57:59
    #12
    kurac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ücretsiz sağladığınız faturalılar mı ? Faturasızı ücretsiz almak için hiçbir yol yok mu, buna misalen ayda 20 tl yükleme yapmak gibi taahhütler vermek de dahil.
    hattı faturalı aldıkdan sonra faturasıza çevirebiliyorsunuz ama tekrar birine devredeceğiniz zaman hat otomatik faturalı açılıyor bilginize
  • 06-03-2013, 21:58:36
    #13
    geçen gün burada 532 700 çift sıfır çift sıfır numara satılıyordu 5 bin tlye.Sanırsam 40 bin tl etmez ama edeceği maksimum değer bellidir.

    Ayrıca Timlerde 532'li numaraları Faturalı hat olarak alabilirsiniz.
  • 06-03-2013, 22:04:53
    #14
    kurac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ücretsiz sağladığınız faturalılar mı ? Faturasızı ücretsiz almak için hiçbir yol yok mu, buna misalen ayda 20 tl yükleme yapmak gibi taahhütler vermek de dahil.
    Faturasız hattı ücretsiz olarak alma ihtimaliniz yok faturalı aht alıp ön ödemeli hatta çevirirseniz bir yıllık vergisini peşin ödersiniz oda 60 TL gibi bir rakama denk gelmektedir.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:04:53 -->-> Daha önceki mesaj 22:03:54 --

    FLoRa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hattı faturalı aldıkdan sonra faturasıza çevirebiliyorsunuz ama tekrar birine devredeceğiniz zaman hat otomatik faturalı açılıyor bilginize
    Hat Faturalı açılıp ön ödemeli hatta geçti ise ve devir yapılacak ise tekrar kontörlü ücretsiz devir edilebilir. böyle bir şart bulumamaktadır bilginize,
  • 06-03-2013, 22:08:14
    #15
    KaanYILMAZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Faturasız hattı ücretsiz olarak alma ihtimaliniz yok faturalı aht alıp ön ödemeli hatta çevirirseniz bir yıllık vergisini peşin ödersiniz oda 60 TL gibi bir rakama denk gelmektedir.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:04:53 -->-> Daha önceki mesaj 22:03:54 --



    Hat Faturalı açılıp ön ödemeli hatta geçti ise ve devir yapılacak ise tekrar kontörlü ücretsiz devir edilebilir. böyle bir şart bulumamaktadır bilginize,
    daha geçen gün faturasız 532 hattı "süreli devir" işlemiyle babamın üstünden kendi üstüme babamın haberi olmadan aldım ve "T.İ.M" deki yetkili faturalı olarak açılabildiği bilgisini verdi faturasız olarak açılmıyor şartnameyi iyice okumanızı öneririm
  • 06-03-2013, 22:10:50
    #16
    FLoRa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha geçen gün faturasız 532 hattı "süreli devir" işlemiyle babamın üstünden kendi üstüme babamın haberi olmadan aldım ve "T.İ.M" deki yetkili faturalı olarak açılabildiği bilgisini verdi faturasız olarak açılmıyor şartnameyi iyice okumanızı öneririm
    O tim yetkilisi post paid hat yani kendi hanesine faturalı hat yapmak için böyle bir yalan uydurmuş söylediğiniz şartnameyi fazlasıyla iyi biliyorum böyle bir zorunluluk mevcut değil ilgili bayi bilgilerini bana pm dönerseniz hakkında işlem başlatabilirim saygılar,
  • 06-03-2013, 22:14:56
    #17
    KaanYILMAZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O tim yetkilisi post paid hat yani kendi hanesine faturalı hat yapmak için böyle bir yalan uydurmuş söylediğiniz şartnameyi fazlasıyla iyi biliyorum böyle bir zorunluluk mevcut değil ilgili bayi bilgilerini bana pm dönerseniz hakkında işlem başlatabilirim saygılar,
    o halde bütün "tim"ler yalancı ? bir TİM'e gittim süreli devir yapmıyoruz dediler başka TİM'e gittim yaptılar böyle olabileceğini söylediler diğer TİM'i şikayet ettim hala bir sonuç alamadım işin içinde turkcell varsa yalan dolan var demektir söylediğiniz söze göre
  • 06-03-2013, 22:18:34
    #18
    FLoRa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o halde bütün "tim"ler yalancı ? bir TİM'e gittim süreli devir yapmıyoruz dediler başka TİM'e gittim yaptılar böyle olabileceğini söylediler diğer TİM'i şikayet ettim hala bir sonuç alamadım işin içinde turkcell varsa yalan dolan var demektir söylediğiniz söze göre
    Bu şekil suistimal eden bayiler mevcut bu bayileride şikayet etmeniz yararımıza olacaktır, bir kaç bayinin yaptığı hatayı 2.500 bayiye yıkmak biraz abes olur bunun için problem yaşadığınız ve yanlış bilgi paylaşılan bayi'nin ismini alın ( 532 Veya 0532 532 00 00 ) üzerinden bayi şikayet kaydı oluşturun emin olun bayi tarafından verilen yanlış bilgi düzeltilerek mağduriyetiniz giderilecektir, bunlardanda memnun kalmaz iseniz bana dönün direk probleminiz ben ilgili bayi üzerinden çözüme kavuşturabilirim saygılar,