KaanYILMAZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Faturasız hattı ücretsiz olarak alma ihtimaliniz yok faturalı aht alıp ön ödemeli hatta çevirirseniz bir yıllık vergisini peşin ödersiniz oda 60 TL gibi bir rakama denk gelmektedir.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:04:53 -->-> Daha önceki mesaj 22:03:54 --



Hat Faturalı açılıp ön ödemeli hatta geçti ise ve devir yapılacak ise tekrar kontörlü ücretsiz devir edilebilir. böyle bir şart bulumamaktadır bilginize,
daha geçen gün faturasız 532 hattı "süreli devir" işlemiyle babamın üstünden kendi üstüme babamın haberi olmadan aldım ve "T.İ.M" deki yetkili faturalı olarak açılabildiği bilgisini verdi faturasız olarak açılmıyor şartnameyi iyice okumanızı öneririm