şuanda 1 adet bayi şikayetim mevcut ama 1 ay oldu tarafıma geri dönüş sağlanmadı turkcell sadece müşteriye ilgili görünmek için bayi şikayeti alıyor birşey yaptığını sanmıyorum
Kesinlikle böyle düşünmeyin bayi şikayeti yaptığınzıda bu problem önce bayi kanallarına bildirilir ve bayi kanalları geri dönüş yapar size bundan sonra işleyiş sizi memnun etme arayışına girer ve bölge satış yöneticisine mail gider oda ilgili bayiye brifng verir konuyla ilgili burayı meşgul etmeyelim isterseniz, pm yoluyla dönüş sağlayabilirsiniz saygılarımla,