• 26-01-2013, 08:21:07
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Hangisi Daha Iyi.Hangisini Satin Alim?
  • 26-01-2013, 09:53:17
    #2
    takipdeyim
  • 26-01-2013, 12:21:56
    #3
    s2, s3, ip3, ip4s ,ip5 hepsini kullandım. şu an ip5 kullanıyorum. şunu çok rahat söyliyebilirim ki, ip4 bile s3 ten iyi bir telefon. çok ciddiyim.
  • 26-01-2013, 12:23:12
    #4
    Üyeliği durduruldu
    @Mendoza

    Ne konuda iyi? ip4 çok ufak bir telefon bence.
  • 26-01-2013, 12:27:42
    #5
    ip4ün kullanım rahatlığı, estetik(estetik izafi bi kavram, bence estetik), iOS kullanıyor olması.
    s3 te sürekli işletim sistemi hataları, aşırı ısınma, şarjın çok çabut bitmesi(ip4 ten daha az gidiyor) ve oyuncak gibi bir kasası olması.
  • 26-01-2013, 12:31:25
    #6
    Üyeliği durduruldu
    işletim sistemi haricindekilere katılmıyorum, iOS gerçekten bir adım önde fakat bence akıllı telefonda boyut önemli ufak bir ekrana bakarak internetde gezinmek hiç hoş olmuyor. bu yüzden de s3 aldım hatta cebimde taşıyabilecek olsam note 2 alırdım.

    konu sahibi gerçi iphone 5 için sormuş onda bir nebze ekran daha büyük fakat ben yine de s3'ü tercih ederim.
  • 26-01-2013, 12:39:01
    #7
    bu konuda objektif olduğumu düşünüyorum, iki telefonu da kullandım çünkü. fakat tabii dediğim gibi estetik, rahatlık, kolaylık bunlar hep soyut izafi kavramlar. size rahat gelen bana gelmiyebilir. ama somut olarak iOS bir adım önde.
  • 26-01-2013, 12:44:38
    #8
    Mendoza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    s2, s3, ip3, ip4s ,ip5 hepsini kullandım. şu an ip5 kullanıyorum. şunu çok rahat söyliyebilirim ki, ip4 bile s3 ten iyi bir telefon. çok ciddiyim.
    Aynen sana katılıyorum bende iphone 4s kullanıyorum babamda s3 var. S3 çok dandik arkakapağı çok kötü. Yani sağlam telefon değil ve arada bir donuyor.
    İphone 4s kaç kere yere düştü hiçbirşey olmadı
  • 26-01-2013, 12:48:22
    #9
    s3 diyorum yapamayacagin sey yok iphone gibi sinirli degil s3 bilgisayarda yaptiklarini tumunu yapabilirsin