bu konuda objektif olduğumu düşünüyorum, iki telefonu da kullandım çünkü. fakat tabii dediğim gibi estetik, rahatlık, kolaylık bunlar hep soyut izafi kavramlar. size rahat gelen bana gelmiyebilir. ama somut olarak iOS bir adım önde.