ip4ün kullanım rahatlığı, estetik(estetik izafi bi kavram, bence estetik), iOS kullanıyor olması.
s3 te sürekli işletim sistemi hataları, aşırı ısınma, şarjın çok çabut bitmesi(ip4 ten daha az gidiyor) ve oyuncak gibi bir kasası olması.