Iphone 5&Samsung Galaxy s3
23
●1.440
- 29-01-2013, 13:17:48bence android ios u geçti çok hızlı çalışıyor o yüzden direk işletim sisteminden iphone u elerim.
- 30-01-2013, 10:05:04Hocam herkese göre farklı beğeniler var. Olay senin telefonu nasıl kullanacağın ve senin hoşuna gidebilecek özellikleri.
Arkadaşlar telefonlar hakkında bilgi vermiş.
iphone5 daha küçük ama hem sağlam hem rahat kullanışlı ve cebe rahat giriyor.
s3 daha büyük intrnette gezinme ve diğe işlemleri daha rahat yapıyosun ama görünüşü yere düşünce hasar görecekmiş gibi geliyor. Ayrıca boyut olarak her cebe girmeyebilir.
Ben s3 ün birebirini kullanıyorum ve birebiri böyleyse gerçeği nasıldır diyerek hayranlığımı belirtiyorum. - 31-01-2013, 14:45:47Hocam ben iphone programlarına bakarsanız genelde tasarım ve işlevsellik açısından daha kullanışlıdır. Ben Android için program yazıyorum eğer Android için güzel bir tasarım yapmak isterseniz Android 4.0 ve üstü için yazmanız gerekir programı. O zaman da 2.3 - 4.0 arası kullanan kullanıcıları elemiş olursunuz. Bu eleme sizin uygulamanın potansiyelini yarıya düşürür. O yüzden biz uygulama geliştiriciler 2.3 ve üstüne yazarız ve uygulamanın tasarımı genelde çok kötü olur. IOS için uygulama yazmak daha zordur ( maddi imkanlar gerekir ) bu yüzden yazılan programlar daha güzeldir. Fakat IOS uygulamaları genelde 1$ a satılırken, Android için istediğiniz şeyi bedava bulma ihtimaliniz daha yüksektir...
- 31-01-2013, 17:42:20Geçen gün kendime Note 2, kardeşime S3 aldım. Henüz 17 yaşında yani oldukça fazla oyun oynuyor. Telefonda şimdilik en ufak bir donma, takılma vs. olmadı. Telefon elinden hiç düşmez, sürekli ya mesajlaşır ya oyun oynar. Bence mükemmel.
Ama bana sorarsan Note 2 al derim. Hakikaten çok memnunum. Büyüklük ilk başta sorun oluyor ancak 2-3 gün sonra alışıyorsun. Diğer telefonlar oyuncak gibi gelmeye başlıyor.
NOT : iP 5 kullanmadım, yorum yapamıyorum.
- 31-01-2013, 21:15:41Bencede S3 daha önde geliyor. Bunu hem kişisel bir görüş , hem de iphone 5 çıktıktan sonra Apple hisselerinin düşüşünden anlayabiliyoruz.
İphone5 ilk piyasaya çıktığında beklentiler çok büyüktü , ancak çıktığından şu zamana geçen sürede beklenenin çok çok altında bir talep görmüş. Bunun nedeni de teknik problemleri / görselliği / göze hitap etmemesi / boyutu / işletim sistemi gibi şeyleri sıralayabiliriz. Her kullanıcıya göre değişiklik gösterir.
Ancak Samsung'un Galaxy serisine bakıldığında , ürettiği ürünlerin neredeyse tamamı oldukça kaliteli.Üretildiği çağın teknolojisine son derece uygun telefonlar.S3'ün gerek oyun oynamak , gerek internette dolaşmak , gerekse uygulama yazmak için tam biçilmiş kaftan olduğunu düşünüyorum.