Geçen gün kendime Note 2, kardeşime S3 aldım. Henüz 17 yaşında yani oldukça fazla oyun oynuyor. Telefonda şimdilik en ufak bir donma, takılma vs. olmadı. Telefon elinden hiç düşmez, sürekli ya mesajlaşır ya oyun oynar. Bence mükemmel.

Ama bana sorarsan Note 2 al derim. Hakikaten çok memnunum. Büyüklük ilk başta sorun oluyor ancak 2-3 gün sonra alışıyorsun. Diğer telefonlar oyuncak gibi gelmeye başlıyor.

NOT : iP 5 kullanmadım, yorum yapamıyorum.