Hocam ben iphone programlarına bakarsanız genelde tasarım ve işlevsellik açısından daha kullanışlıdır. Ben Android için program yazıyorum eğer Android için güzel bir tasarım yapmak isterseniz Android 4.0 ve üstü için yazmanız gerekir programı. O zaman da 2.3 - 4.0 arası kullanan kullanıcıları elemiş olursunuz. Bu eleme sizin uygulamanın potansiyelini yarıya düşürür. O yüzden biz uygulama geliştiriciler 2.3 ve üstüne yazarız ve uygulamanın tasarımı genelde çok kötü olur. IOS için uygulama yazmak daha zordur ( maddi imkanlar gerekir ) bu yüzden yazılan programlar daha güzeldir. Fakat IOS uygulamaları genelde 1$ a satılırken, Android için istediğiniz şeyi bedava bulma ihtimaliniz daha yüksektir...