Iphone 5&Samsung Galaxy s3
23
●1.440
- 02-02-2013, 02:00:51Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.arkadaşım sen araştırmayı yanlış yerde yapıyorsun.
Soruna daha doğrusu araştırmalarına en iyi ve net karar bence olaya matematik sorusuymuş gibi bakmakla çözümlenir.
şimdi soru ne
Soru:
- galaxy mi yoksa iphone mi
çözüm için matematikte ne yapardık. hatırlayalım;
*Soru içinde verilenleri yazalım
*İstenenleri bulalım.
birinci maddeden başlicam. SORU İÇİNDE VERİLENLERİ YAZALIM
bunlar:
NİCK :hemato
Bulunduğu yer: T.C
Mesajlar: 243
Önceki Ticaret Sayısı (34)
R10 Ticaret Sayısı: (3)
R10 Ticaret Memnuniyeti: (100%)
Feedback Score: 3 Olumlu, 100%
iikinci madde İSTENİLENLERİ BULALIM.
En iyii bulma
ÇÖZÜM
Eğer bu kişi R10 da eski bir üye ve aktif internet kullanıcısı ise baya bir uygulama indiricek ve sanırım telefon elinden düşmicek.
S3 batarya yani pil konusunda çok iyi
Uygulama konusunda
zaten herşeyi beleş attın mı bir Root olay bitiyor. ha root demişken malesef İphone de böyle bir olay yok sana ne satmışlarsa onla yetinmekle kalıyorsun BUDA BİR WEBMASTERE ÇOK AĞIR BİR BEDEL OLUR. biz kalıplara sığmaya alışmamış insanlar olduğumuz için webmasterliğe gönül verdik kimimiz için hobi kimimiz için para kaynağı.
kısacası kardeşim sen samsungdan vazgeçme çünkü sınır yok onda herşeyi yapabiliyorsun.
kendimden örnek vereyim
ben geçen ay S2 kullanıyordum sonra sıkıldım Galaxy note yaptım iki hafta önce ondan da sıkıldım şimdi S3 kullanıyorum.
şimdi dersin ki para çok istediğin kadar değiş
malesef ben bir yıl önce S2 aldım canım sıkıldıkça Root ve Room atıyorum.
umarım bazı şeylerin farkına varnışsındır
karar senin
ha bide son bir tavsiyede bulunayım SAMSUNG S2 VS İPHONE 5 diye youtube de araştır 5m den aşağı doğru 3 yönlü bırakıyorlar her seferinde iphone haşat oluyor ve hep yeni bir iphone ile ikinci test yapıyor samsung galaxy tüm aşamalarda tek başına aynı cihazla geçiyor
telefon alacaksan önce bir kendine demen gereken şey
BU TELEFON NE ZAMAN ELİMDEN DÜŞÜCEK VE BAŞINA NE GELECEK
bu bile sana samsung almana yeterli bir cevap olaccaktır
Saygılar... - 05-02-2013, 22:46:12İphone 5 Ve Note Arasında Kalmıştım Çünkü S3 Segment Olarak Bunlardan Geride Ancak İphone 5 Yani İos Gerçekten Ama Gerçekten Fazlasıyla İyi Hız Tutkunlarına Ve Görsele Önem Verenler İçin İphone 5 Fazlasıyla İyi Artık Android İçin Birşeyler Çok Geç. Tartışmasız İphone 5 İos 6.x Diyorum Bayilerimizde Canlı Demoları Mevcut İki Cihazında Oralarda Canlı Tecrübe Yaşayabilirsin.

zaten herşeyi beleş attın mı bir Root olay bitiyor. ha root demişken malesef İphone de böyle bir olay yok sana ne satmışlarsa onla yetinmekle kalıyorsun BUDA BİR WEBMASTERE ÇOK AĞIR BİR BEDEL OLUR. biz kalıplara sığmaya alışmamış insanlar olduğumuz için webmasterliğe gönül verdik kimimiz için hobi kimimiz için para kaynağı.