• 31-01-2013, 21:27:31
    #19
    Üyeliği durduruldu
    IPhone 5 tabiki'de.
  • 31-01-2013, 22:34:51
    #20
    Üyeliği durduruldu
    ohh.her kese tsk.s3 aliyorum.yine tsk.cok yardim etdiniz
  • 31-01-2013, 22:38:36
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    nette inceleme videoları var bi bak
  • 31-01-2013, 22:49:54
    #22
    Tabloya bakarak kendiniz karar verebilirsiniz.

    Bence S3
    Her 3 telefonun da şarjı alıştığımızdan çok kısa.
    S3 de cebimde yedek batarya ile çıkabiliyorum.
    En azından kafam rahat.
  • 02-02-2013, 02:00:51
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    arkadaşım sen araştırmayı yanlış yerde yapıyorsun.
    Soruna daha doğrusu araştırmalarına en iyi ve net karar bence olaya matematik sorusuymuş gibi bakmakla çözümlenir.
    şimdi soru ne
    Soru:
    - galaxy mi yoksa iphone mi

    çözüm için matematikte ne yapardık. hatırlayalım;
    *Soru içinde verilenleri yazalım
    *İstenenleri bulalım.

    birinci maddeden başlicam. SORU İÇİNDE VERİLENLERİ YAZALIM
    bunlar:
    NİCK :hemato
    Bulunduğu yer: T.C
    Mesajlar: 243
    Önceki Ticaret Sayısı (34)
    R10 Ticaret Sayısı: (3)
    R10 Ticaret Memnuniyeti: (100%)
    Feedback Score: 3 Olumlu, 100%

    iikinci madde İSTENİLENLERİ BULALIM.
    En iyii bulma



    ÇÖZÜM
    Eğer bu kişi R10 da eski bir üye ve aktif internet kullanıcısı ise baya bir uygulama indiricek ve sanırım telefon elinden düşmicek.
    S3 batarya yani pil konusunda çok iyi
    Uygulama konusunda zaten herşeyi beleş attın mı bir Root olay bitiyor. ha root demişken malesef İphone de böyle bir olay yok sana ne satmışlarsa onla yetinmekle kalıyorsun BUDA BİR WEBMASTERE ÇOK AĞIR BİR BEDEL OLUR. biz kalıplara sığmaya alışmamış insanlar olduğumuz için webmasterliğe gönül verdik kimimiz için hobi kimimiz için para kaynağı.
    kısacası kardeşim sen samsungdan vazgeçme çünkü sınır yok onda herşeyi yapabiliyorsun.

    kendimden örnek vereyim
    ben geçen ay S2 kullanıyordum sonra sıkıldım Galaxy note yaptım iki hafta önce ondan da sıkıldım şimdi S3 kullanıyorum.
    şimdi dersin ki para çok istediğin kadar değiş
    malesef ben bir yıl önce S2 aldım canım sıkıldıkça Root ve Room atıyorum.
    umarım bazı şeylerin farkına varnışsındır
    karar senin
    ha bide son bir tavsiyede bulunayım SAMSUNG S2 VS İPHONE 5 diye youtube de araştır 5m den aşağı doğru 3 yönlü bırakıyorlar her seferinde iphone haşat oluyor ve hep yeni bir iphone ile ikinci test yapıyor samsung galaxy tüm aşamalarda tek başına aynı cihazla geçiyor

    telefon alacaksan önce bir kendine demen gereken şey

    BU TELEFON NE ZAMAN ELİMDEN DÜŞÜCEK VE BAŞINA NE GELECEK
    bu bile sana samsung almana yeterli bir cevap olaccaktır


    Saygılar...
  • 05-02-2013, 22:46:12
    #24
    İphone 5 Ve Note Arasında Kalmıştım Çünkü S3 Segment Olarak Bunlardan Geride Ancak İphone 5 Yani İos Gerçekten Ama Gerçekten Fazlasıyla İyi Hız Tutkunlarına Ve Görsele Önem Verenler İçin İphone 5 Fazlasıyla İyi Artık Android İçin Birşeyler Çok Geç. Tartışmasız İphone 5 İos 6.x Diyorum Bayilerimizde Canlı Demoları Mevcut İki Cihazında Oralarda Canlı Tecrübe Yaşayabilirsin.