işletim sistemi haricindekilere katılmıyorum, iOS gerçekten bir adım önde fakat bence akıllı telefonda boyut önemli ufak bir ekrana bakarak internetde gezinmek hiç hoş olmuyor. bu yüzden de s3 aldım hatta cebimde taşıyabilecek olsam note 2 alırdım.

konu sahibi gerçi iphone 5 için sormuş onda bir nebze ekran daha büyük fakat ben yine de s3'ü tercih ederim.