Mendoza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
s2, s3, ip3, ip4s ,ip5 hepsini kullandım. şu an ip5 kullanıyorum. şunu çok rahat söyliyebilirim ki, ip4 bile s3 ten iyi bir telefon. çok ciddiyim.
Aynen sana katılıyorum bende iphone 4s kullanıyorum babamda s3 var. S3 çok dandik arkakapağı çok kötü. Yani sağlam telefon değil ve arada bir donuyor.
İphone 4s kaç kere yere düştü hiçbirşey olmadı