• 31-01-2020, 15:40:56
    #10
    MuhammetDemirel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    A50 derim. Daha yeni bir telefon.
    beni çeken bir yönüde bu hocam

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabiki İphone 7 plus hocam daha önce iphone kullanmayan arkadaşlar bilemez gözü kapalı alın derim
    hocam tek sıkıntı 7 plus cıkalı biraz fazla oldu bu sorun olmazmı ? yeni model a50 ile yaklaşık 1.5-2k oynuyor çünkü.

    gakko23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Xiaomi redmi k30 öneririm. 8GB Ram 256 GB ROM versiyonunu kullanıyorum. Oldukça performasnlı ve şarj açısından oldukça dayanıklı. Almak istersen bana DM ile ulaşabilirsin.
    xiaomi kardeşime var ve ısınamadım hocam acıkcası

    ahmetyigit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iPhone kullanınca farkı çok net şekilde farkedersiniz. iPhone tavsiyemdir, şaşmayın
    hocam tek sıkıntı 7 plus cıkalı biraz fazla oldu bu sorun olmazmı ? yeni model a50 ile yaklaşık 1.5-2k oynuyor çünkü.
  • 31-01-2020, 15:43:50
    #11
    TuorElanesse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    beni çeken bir yönüde bu hocam



    hocam tek sıkıntı 7 plus cıkalı biraz fazla oldu bu sorun olmazmı ? yeni model a50 ile yaklaşık 1.5-2k oynuyor çünkü.


    xiaomi kardeşime var ve ısınamadım hocam acıkcası


    hocam tek sıkıntı 7 plus cıkalı biraz fazla oldu bu sorun olmazmı ? yeni model a50 ile yaklaşık 1.5-2k oynuyor çünkü.
    Diğer markalarda olan 3-5 yıl önce çıkan model alınırmı sorunu iphone da yok hocam iphone 5s bile a50 den daha hızlı ve kullanışlı dır.
  • 31-01-2020, 15:44:30
    #12
    ayoft.com
    TuorElanesse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam tek sıkıntı 7 plus cıkalı biraz fazla oldu bu sorun olmazmı ? yeni model a50 ile yaklaşık 1.5-2k oynuyor çünkü.
    Hocam iPhone 6 çıkalı kaç yıl oldu? O bile hala sorunsuz, sıkıntısız kullanılıyor. Ve 2. el piyasası bile hala canlı. Çok fazla sayıda iPhone al-sat yaptım piyasa fiyatlarında yıllar içinde çok az oynamalar oluyor. iPhone'u kullanırsınız işiniz bitince satarsınız. Ama ne yazıkki diğer telefonlarda bu şekilde işlemiyor. Telefon tabiri caizse ölüyor, öldürülüyor. Ne bir canlılığı kalıyor piyasada ne de başka bir şeyi. Çünkü diğer telefonlarda 1 sene içinde birden çok telefon piyasaya sürülüyor fakat Apple'ın işleyişi o yönden size bir artı kazandırıyor.
  • 31-01-2020, 16:07:21
    #13
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diğer markalarda olan 3-5 yıl önce çıkan model alınırmı sorunu iphone da yok hocam iphone 5s bile a50 den daha hızlı ve kullanışlı dır.
    sanırsam daha önce hiç ios kullanmadığım için çekiniyorum fakat elmadan yana olucak galiba seçimim hocam. tek sorun galiba hızlı şarj yokmuş 2-3 saate anca tam dolum oluyormuş galiba.

    ahmetyigit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam iPhone 6 çıkalı kaç yıl oldu? O bile hala sorunsuz, sıkıntısız kullanılıyor. Ve 2. el piyasası bile hala canlı. Çok fazla sayıda iPhone al-sat yaptım piyasa fiyatlarında yıllar içinde çok az oynamalar oluyor. iPhone'u kullanırsınız işiniz bitince satarsınız. Ama ne yazıkki diğer telefonlarda bu şekilde işlemiyor. Telefon tabiri caizse ölüyor, öldürülüyor. Ne bir canlılığı kalıyor piyasada ne de başka bir şeyi. Çünkü diğer telefonlarda 1 sene içinde birden çok telefon piyasaya sürülüyor fakat Apple'ın işleyişi o yönden size bir artı kazandırıyor.
    evet hocam bu konuda ilgimi baya çekiyor aslında. yakın bi arkadaşım sürekli yeni model cıktıkca elindeklini satıp üstüne biraz ekleyip yeni model alıyor
  • 31-01-2020, 21:16:09
    #14
    Bütçe olarak yüksek bir rakam yok ise Xioami redmi note 8 Pro bakabilirsiniz.
  • 31-01-2020, 22:42:22
    #15
    ART adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bütçe olarak yüksek bir rakam yok ise Xioami redmi note 8 Pro bakabilirsiniz.
    bütçe 4k hocam
  • 31-01-2020, 22:46:46
    #16
    İnceleyin isterseniz alabilirsiniz 2150-2500 TL arasına satışı var iyi bir cihaz

    TuorElanesse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bütçe 4k hocam
  • 31-01-2020, 22:57:52
    #17
    7 plus bakabilirsin hocam ben memnunum.
    3 sene olacak bu eylülde neredeyse.
    32lik yetmezse, icloud'tan aylık 5-6TL'ye 50GB satın alabilirsin.
  • 31-01-2020, 23:31:35
    #18
    ArmanHAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    7 plus bakabilirsin hocam ben memnunum.
    3 sene olacak bu eylülde neredeyse.
    32lik yetmezse, icloud'tan aylık 5-6TL'ye 50GB satın alabilirsin.
    şarj nasıl gidiyor hocam? ve şarj olma süresi felan nasıl