beni çeken bir yönüde bu hocam
hocam tek sıkıntı 7 plus cıkalı biraz fazla oldu bu sorun olmazmı ? yeni model a50 ile yaklaşık 1.5-2k oynuyor çünkü.
xiaomi kardeşime var ve ısınamadım hocam acıkcası
hocam tek sıkıntı 7 plus cıkalı biraz fazla oldu bu sorun olmazmı ? yeni model a50 ile yaklaşık 1.5-2k oynuyor çünkü.
Diğer markalarda olan 3-5 yıl önce çıkan model alınırmı sorunu iphone da yok hocam iphone 5s bile a50 den daha hızlı ve kullanışlı dır.