hocam tek sıkıntı 7 plus cıkalı biraz fazla oldu bu sorun olmazmı ? yeni model a50 ile yaklaşık 1.5-2k oynuyor çünkü.
Hocam iPhone 6 çıkalı kaç yıl oldu? O bile hala sorunsuz, sıkıntısız kullanılıyor. Ve 2. el piyasası bile hala canlı. Çok fazla sayıda iPhone al-sat yaptım piyasa fiyatlarında yıllar içinde çok az oynamalar oluyor. iPhone'u kullanırsınız işiniz bitince satarsınız. Ama ne yazıkki diğer telefonlarda bu şekilde işlemiyor. Telefon tabiri caizse ölüyor, öldürülüyor. Ne bir canlılığı kalıyor piyasada ne de başka bir şeyi. Çünkü diğer telefonlarda 1 sene içinde birden çok telefon piyasaya sürülüyor fakat Apple'ın işleyişi o yönden size bir artı kazandırıyor.