ArmanHAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
7 plus bakabilirsin hocam ben memnunum.
3 sene olacak bu eylülde neredeyse.
32lik yetmezse, icloud'tan aylık 5-6TL'ye 50GB satın alabilirsin.
şarj nasıl gidiyor hocam? ve şarj olma süresi felan nasıl