MuhammetDemirel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
A50 derim. Daha yeni bir telefon.
beni çeken bir yönüde bu hocam

Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tabiki İphone 7 plus hocam daha önce iphone kullanmayan arkadaşlar bilemez gözü kapalı alın derim
hocam tek sıkıntı 7 plus cıkalı biraz fazla oldu bu sorun olmazmı ? yeni model a50 ile yaklaşık 1.5-2k oynuyor çünkü.

gakko23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Xiaomi redmi k30 öneririm. 8GB Ram 256 GB ROM versiyonunu kullanıyorum. Oldukça performasnlı ve şarj açısından oldukça dayanıklı. Almak istersen bana DM ile ulaşabilirsin.
xiaomi kardeşime var ve ısınamadım hocam acıkcası

ahmetyigit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iPhone kullanınca farkı çok net şekilde farkedersiniz. iPhone tavsiyemdir, şaşmayın
hocam tek sıkıntı 7 plus cıkalı biraz fazla oldu bu sorun olmazmı ? yeni model a50 ile yaklaşık 1.5-2k oynuyor çünkü.