Telefon Önerisi
19
●454
- 31-01-2020, 15:15:13Merhaba arkadaşlar, Sizce iphone 7 plus 32 gb mu yoksa samsung galaxy A50 mi alınmalı?
- 31-01-2020, 15:22:06hocam kardeşim kullanıyor nedense xioamiye ısınamadım ya.gurgulida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam kardeşim xiaomi kullanıyor nedense xioamiye ısınamadım ya.XantibieN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aslında bana kalsa en başta çoktan a50yi almıştım fakat çevrem çok kafama girdi iphone konusunda.DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 31-01-2020, 15:29:58Tabiki İphone 7 plus hocam daha önce iphone kullanmayan arkadaşlar bilemez gözü kapalı alın derim
bycapslock bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi. - 31-01-2020, 15:30:36Xiaomi redmi k30 öneririm. 8GB Ram 256 GB ROM versiyonunu kullanıyorum. Oldukça performasnlı ve şarj açısından oldukça dayanıklı. Almak istersen bana DM ile ulaşabilirsin.TuorElanesse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-01-2020, 15:34:11iPhone kullanınca farkı çok net şekilde farkedersiniz. iPhone tavsiyemdir, şaşmayın