gurgulida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Xioami redmi note 8 Pro öneririm
hocam kardeşim kullanıyor nedense xioamiye ısınamadım ya.

XantibieN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Xiaomi k20 pro
hocam kardeşim xiaomi kullanıyor nedense xioamiye ısınamadım ya.

DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla hocam şahsi önerim ben telefona 1.500 TL fazla vermem hadi en en son 1.750 TL yani
aslında bana kalsa en başta çoktan a50yi almıştım fakat çevrem çok kafama girdi iphone konusunda.