• 05-06-2018, 18:39:44
    #1
    Arkadaşlar merhaba, yeni bir telefon daha alacağım.

    Sizce tercihimi hangisinden yana kullanmalıyım, öneri ve fikirlerinizi rica etsem paylaşır mısınız?

    Cihazları uzun süredir kullanan kişiler var ise, artı ve eksilerini de yazarlarsa çok sevinirim.

    Benim en çok gözüme takılan şeylerden biri, Samsung'un whatsapp ve instagram uygulamasının kameralarında stabil görüntü verememesi, çok kötü görüntüler videolar çıkarıyor uygulama içinden kamera çekimi yapıldığında, fakat iPhone'da bu yok, bunun da sebebini bilen varsa paylaşırsa çok sevinirim.

    Şimdiden herkese teşekkür ediyorum.
  • 05-06-2018, 19:54:34
    #2
    Birkaç gün önce s9+ aldım. Kamerası eski telefonum Note 4'den daha kötü gibi geldi. Suratımdaki bütün izleri gösteriyor. Note 4 bu izleri göstermiyordu.
  • 05-06-2018, 20:10:35
    #3
    WebRelax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birkaç gün önce s9+ aldım. Kamerası eski telefonum Note 4'den daha kötü gibi geldi. Suratımdaki bütün izleri gösteriyor. Note 4 bu izleri göstermiyordu.
    Kontrast ayarlarindan ayarlarsınız.

    Bende samsung s8 var çıktığı gunden beri kullaniyorum. Boşuna iphone kullanmisim diyorum simdi. S9 nasıldır kim bilir
  • 06-06-2018, 02:26:09
    #4
    ilk çıktığında iphone x aldım. Yaklaşık 2 ay kullandım. Ama galatasaray maçının çıkışında cebimden çaldılar.

    Tekrar o kadar para vermek yerine s8 aldım. S9 ile bir farkı yok


    iphone x
    Telefon kesinlikle donmuyor + ısınmıyor.
    Ön kamerası daha iyi .
    Arka kamerası daha seri ve net çekiyor.
    Telefonun kasası kalite hissi veriyor.

    samsung s8
    Arka kamerası uğraşırsanız gayet iyi çekiyor
    Şarjı daha uzun gidiyor
    2 ekran kullanım çok iyi.
    parmak okuyucu arkada olması kullanışlı değil.
    Yüz okuma sistemi eksik
    Telefon daha hafif ve kibar duruyor.
    Ekran koruyucu kullanmanız imkansız.. Ben ekranı çatlattım



    Kesinlikle iphone x almalısınız. Pişman olmazsınız
  • 06-06-2018, 02:28:12
    #5
    Üyeliği durduruldu
    gokhanua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk çıktığında iphone x aldım. Yaklaşık 2 ay kullandım. Ama galatasaray maçının çıkışında cebimden çaldılar.

    Tekrar o kadar para vermek yerine s8 aldım. S9 ile bir farkı yok


    iphone x
    Telefon kesinlikle donmuyor + ısınmıyor.
    Ön kamerası daha iyi .
    Arka kamerası daha seri ve net çekiyor.
    Telefonun kasası kalite hissi veriyor.

    samsung s8
    Arka kamerası uğraşırsanız gayet iyi çekiyor
    Şarjı daha uzun gidiyor
    2 ekran kullanım çok iyi.
    parmak okuyucu arkada olması kullanışlı değil.
    Yüz okuma sistemi eksik
    Telefon daha hafif ve kibar duruyor.
    Ekran koruyucu kullanmanız imkansız.. Ben ekranı çatlattım



    Kesinlikle iphone x almalısınız. Pişman olmazsınız
    benim cebimden iphone x çalsalar ben kendimi de çaldırırdım peşinden büyük ihtimal. geçmiş olsun hocam


    bence iphone x daha iyi ve göze daha hoş geliyor ben olsam iphone alırdım.
  • 06-06-2018, 12:04:04
    #6
    Hepinizin ilgi ve alakasına teşekkür ederim. Sanırım X’e yöneleceğim.
  • 06-06-2018, 12:07:29
    #7
    #🏆 https://wa.me/seonom
    Bence hiçbiri, Mate on pro düşünün hocam. Aldım ve gerçekten efsane bir cihaz.
  • 06-06-2018, 12:08:11
    #8
    x kullanıyorum. Fotoğraf konusunda çok kaliteli. Ayrıca sağlamlık ve kalite hissi yüksek derecede. Samsunglardan daha uzun ömürlü oluyor genel olarka iphone modelleri. 2 model arasındaysanız X`e yönelmenizi öneririrm
  • 06-06-2018, 16:23:53
    #9
    Kesinlikle iphone x diyeceklerim bu kadar, teşekkürler