Arkadaşlar merhaba, yeni bir telefon daha alacağım.
Sizce tercihimi hangisinden yana kullanmalıyım, öneri ve fikirlerinizi rica etsem paylaşır mısınız?
Cihazları uzun süredir kullanan kişiler var ise, artı ve eksilerini de yazarlarsa çok sevinirim.
Benim en çok gözüme takılan şeylerden biri, Samsung'un whatsapp ve instagram uygulamasının kameralarında stabil görüntü verememesi, çok kötü görüntüler videolar çıkarıyor uygulama içinden kamera çekimi yapıldığında, fakat iPhone'da bu yok, bunun da sebebini bilen varsa paylaşırsa çok sevinirim.
Şimdiden herkese teşekkür ediyorum.
s9+ mı yoksa iPhone X mi?
12
●3.672
- 05-06-2018, 20:10:35Kontrast ayarlarindan ayarlarsınız.WebRelax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende samsung s8 var çıktığı gunden beri kullaniyorum. Boşuna iphone kullanmisim diyorum simdi. S9 nasıldır kim bilir - 06-06-2018, 02:26:09ilk çıktığında iphone x aldım. Yaklaşık 2 ay kullandım. Ama galatasaray maçının çıkışında cebimden çaldılar.
Tekrar o kadar para vermek yerine s8 aldım. S9 ile bir farkı yok
iphone x
Telefon kesinlikle donmuyor + ısınmıyor.
Ön kamerası daha iyi .
Arka kamerası daha seri ve net çekiyor.
Telefonun kasası kalite hissi veriyor.
samsung s8
Arka kamerası uğraşırsanız gayet iyi çekiyor
Şarjı daha uzun gidiyor
2 ekran kullanım çok iyi.
parmak okuyucu arkada olması kullanışlı değil.
Yüz okuma sistemi eksik
Telefon daha hafif ve kibar duruyor.
Ekran koruyucu kullanmanız imkansız.. Ben ekranı çatlattım
Kesinlikle iphone x almalısınız. Pişman olmazsınız - 06-06-2018, 02:28:12Üyeliği durduruldubenim cebimden iphone x çalsalar ben kendimi de çaldırırdım peşinden büyük ihtimal. geçmiş olsun hocamgokhanua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence iphone x daha iyi ve göze daha hoş geliyor ben olsam iphone alırdım.
