x kullanıyorum. Fotoğraf konusunda çok kaliteli. Ayrıca sağlamlık ve kalite hissi yüksek derecede. Samsunglardan daha uzun ömürlü oluyor genel olarka iphone modelleri. 2 model arasındaysanız X`e yönelmenizi öneririrm