ilk çıktığında iphone x aldım. Yaklaşık 2 ay kullandım. Ama galatasaray maçının çıkışında cebimden çaldılar.
Tekrar o kadar para vermek yerine s8 aldım. S9 ile bir farkı yok
iphone x
Telefon kesinlikle donmuyor + ısınmıyor.
Ön kamerası daha iyi .
Arka kamerası daha seri ve net çekiyor.
Telefonun kasası kalite hissi veriyor.
samsung s8
Arka kamerası uğraşırsanız gayet iyi çekiyor
Şarjı daha uzun gidiyor
2 ekran kullanım çok iyi.
parmak okuyucu arkada olması kullanışlı değil.
Yüz okuma sistemi eksik
Telefon daha hafif ve kibar duruyor.
Ekran koruyucu kullanmanız imkansız.. Ben ekranı çatlattım
Kesinlikle iphone x almalısınız. Pişman olmazsınız